• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Versys

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja kasavika
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Nyt tuli sitten vaihdettua CBR Versykseen. Ajettu nyt n. 200km ja täytyy sanoa, ettei kaduta pätkän vertaa. Pitkästä aikaa on mukava lähteä ajamaan pidempääkin matkaa. Helppo ajaa ja mukava alavääntö.

Nyt kun kaupungissa ajoin ilman korvatulppia niin huomasin tämän ulkolaisilla forumeillakin tyyppiviaksi luokitellun mittareista kuuluvan särinän. Onko kukaan tehnyt tuohon korjauksia ja mistähän tuollaista solumuovia(?) kannattaisi lähteä etsimään?

-07 malli oranssina ja 13tkm ajettu. Mitähän tästä kannattaisi ensimmäisenä tarkistaa? Näytti ainakin ketjut olevan hieman löysällä, joten ne pitää säätää kun ehtii.

Nyt kun kaupungissa ajoin ilman korvatulppia niin huomasin tämän ulkolaisilla forumeillakin tyyppiviaksi luokitellun mittareista kuuluvan särinän. Onko kukaan tehnyt tuohon korjauksia ja mistähän tuollaista solumuovia(?) kannattaisi lähteä etsimään?
Se ei kuulu mittarareista vaan lampun päältä katteen resonanssista. Itse laitoin kuipalat lampun päällä molemmille puolille katteen alle ja johan loppu räminät.
Taitaa olla tyyppivika.

Mä oon mukana!! Missä ja milloin?
Ehdotuksia... mulle sopii vaikka huomenna
smile_org.gif
Eilen pääsin kepeistä eroon ja perjantaina toivottavasti pääsee taas mopolla liikenteeseen. Kyllä tätä on ododtettu
biggrin.gif

Onko muita kiinnostuneita pk-seudun alueella??

Eli se resonointi tulee siis lampun yläosan ja katteen väliltä!?!Itse olen yrittänyt paikallistaa tuota sirinää enkä ole löytänyt. Täytyypi kokeilla noilla kumipaloilla...aika ärsyttävältä se sirinä kuulostaa...

Ja mä oon myös mukana!
062802moto_prv.gif

Auttakkee;

Pitäisi hommata takalaukku Versykseen. Olen ajatellut esim Givi E370-laukkua tai Kappan vastaavaa. Näyttää tuo ulkomailta tilaaminen tulla aika paljon edullisemmaksi kuin lähiprätkäputiikista. Mutta mitä kaikkea minun pitäisi tilata itse laukun lisäksi? Riittääkö se FZ447 (Kappa KZ447) monorack vai pitääkö ostaa vielä joku "jalusta" vai meneekö laukku suoraan kiinni tuohon telineeseen?

Vai onko jollain kenties tarpeettomana hyväkuntoinen takalaukku + teline, olen kiinnostunut? Tarjoa!

Miten olis vaikka lauantaina sumpit jossain?
Mulla olis Givin e370 jouten, on tosin vielä kiinni Versyksessa.

Eli se resonointi tulee siis lampun yläosan ja katteen väliltä!?!Itse olen yrittänyt paikallistaa tuota sirinää enkä ole löytänyt. Täytyypi kokeilla noilla kumipaloilla...aika ärsyttävältä se sirinä kuulostaa...

Ja mä oon myös mukana!  
062802moto_prv.gif
Mulla toi sirinä ja räminä poistui,kun laitoin vaahtokuminpalasen sinne mittariston ja kehyksen väliin kierroslukumittarin kohdalle. Pikkaisen painoin mittarin yläreunasta,jotta rako alhaalla tuli isommaksi ja sitten änkesin siihen rakoon sen vaahtokuminpalasen. Loppu räminä. Mulla 2010 mallin Versys.
Onkos muuten kukaan laittanut Versykseen Powercommanderia. Joku muistaakseni mainitsi aiemmin tilanneensa mutta sen koommin ei ole kuulunut tuloksia. Mulle tulee PC V ja asennus+penkitys Treen Bike Doctorilla parin viikon kuluttua. Leon sliparin laitoin heti kiinni, kun sain pyörän liikkestä ajoon. Nyt on kilsoja vajaa 1500 mittarissa joten sisäänajotkin tulee hoidettua ennen asennusta. Saa sitten nähdä huomaako persdyno eroja
biggrin.gif
.

Vasen peili hajosi Versystä, löytyykö keltään ylimääräisiä pareja, voisin ostaa pois  
smile_org.gif
Ehdotuksia otetaan vastaan, ostanko uudet vai...
nixweiss.gif

Jos nähdään vaikka klo16 koivuhaan teboililla?

Mulla on pc3 ja tuli käytyä penkissä(Viaber) viime kesänä 64konia takapyörältä, Laserin slipari ja toiset läpät poistettu.

Se ei kuulu mittarareista vaan lampun päältä katteen resonanssista. Itse laitoin kuipalat lampun päällä molemmille puolille katteen alle ja johan loppu räminät.
Taitaa olla tyyppivika.
Tossa kuva. Vuosimalli 2009.
kate.jpg

Meni miitti meikäläisen osalta reisille, ehdin vasta puolen jälkeen paikalle
sad_orig.gif

Oliko siellä ketään?

Sitä automaan kupeessa olevaa Tebikkaan tarkoitin, en edes muistanut että siellä on se kylmä asema
biggrin.gif

Kokeillaan uudestaan vaikka ensviikolla joku ilta  
062802moto_prv.gif
ehdotuksia missä ja milloin.

Huomasin tuossa, että molemmat etuiskarit vuotaa öljyä. Kuivasin öljyn ja 60km jälkeen tarkistin, taas ihan märkänä. Liikkeestä tein vaihdon joten on takuuta, mutta onko kenelläkään muulla kokemusta aiheesta?

Mistä olette tilanneet/ostanut: Tulpat,öljyt ja suodatin? Kauppa vaiko netti?
Ajattelin kyllä hakee jostain kaupasta. Pikku hiljaa kai pitää antaa periks ja laittaa mopo talvipakettiin. Samalla jos tekis nuo 24tkm:n huoltotemput. Eli lähinnä just tulpat, öljyt ja suodatin.

Tai sitten pesu ja silitys ja kevääksi 800 tikru riumppi...oliskohan hyvä ajatus?

Vaihtuiko pyörä? Ajelen tämän kauden tuolla Versyllä, sit vaihtuu Trumppa Tiger 800 alle 
talktohand.gif
Kato, onhan täälläkin taas elämää...
062802jumpie_prv.gif

Ei ole vielä vaihtunut...on ollut tämä kevät sen verran kiireistä että itse asiassa tankkasin Kawankin eka kerran vasta tänään.

Mut en oo tuota Tikrua ees viellä luonnossa nähnyt. Harmittavan harvassa nuo myynti- ja huoltopaikat Trumpalla täällä periferiassa. SMT Kotarista sain sentään tarjouksen kysyttyä - se olis kai se toinen vaihtoehto vaikkakin aikas paljon kalliimpi.

Back