Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Hondan lisävaruste huggeri on paikallaan.Huomasin muuten että jos haluaa vaihtaa taakse Öhlinsin jousielementin niin asennusohjeessa sanotaan että takahuggeri ei enää mahdu. Tai ainakin vaimennuksen säiliön joutuu virittelemään johonkin toiseen paikkaan mitä Öhlins suosittelee. Tämä niille tiedoksi jotka suunnittelevat vaihtoa.Etulokasuojan jatke ja takalokasuoja.
Mistäpäin Köpi teki hankintoja?
"It is not possible to fit the hugger/mud guard
accessory when you have installed the Öhlins
shock absorber."
Tässä kuva asennusohjeesta:
![]()
Kuva olisi aika kova sana niin näkisi oikeasti miten istuu.Hondan lisävaruste huggeri on paikallaan.![]()
Ei haitannut yhtään Öhlarin asennusta.
Ovat olleet täysin sovinnossa keskenään asennuksen jälkeenkin.
Ihmettelin itsekkin em. mainintaa lisäsäiliön paikan vaihdosta.
Ovat eri puolella asennuslevyä.
En tiedä miten kuvia lisätään, enkä viitsi opetella.Kuva olisi aika kova sana niin näkisi oikeasti miten istuu.Hondan lisävaruste huggeri on paikallaan.![]()
Ei haitannut yhtään Öhlarin asennusta.
Ovat olleet täysin sovinnossa keskenään asennuksen jälkeenkin.
Ihmettelin itsekkin em. mainintaa lisäsäiliön paikan vaihdosta.
Ovat eri puolella asennuslevyä.
Kaverille tätä yritin googletella, mutta vielä ei löytynyt nettiin vuotanutta sähköistä versiota. Lähin hitti taisi olla tämä: http://www.helminc.com/helm....mtype=NNimittäin VFR1200F:ään korjausmanuaalia esim. Haynesin tapaan.
Täällä on juttua aiheesta.Kaverille tätä yritin googletella, mutta vielä ei löytynyt nettiin vuotanutta sähköistä versiota. Lähin hitti taisi olla tämä: http://www.helminc.com/helm....mtype=NNimittäin VFR1200F:ään korjausmanuaalia esim. Haynesin tapaan.
Oletko ollut tyytyväinen? Juuri tuon manuaalin kansikuvan olen nähnyt toisaalla. Nyt näköjään US$30 olisi hinta.Itse ostin tällaisen n. vuosi sitten. Huoltomanuaali
Maksoin 45 taalaa.
Ihan hyvä opus, taitaa olla kopio Hondan alkuperäisestä jenkkiversion huoltomanuaalista. 45 taalaa sisälsi postikulut.Oletko ollut tyytyväinen? Juuri tuon manuaalin kansikuvan olen nähnyt toisaalla. Nyt näköjään US$30 olisi hinta.Itse ostin tällaisen n. vuosi sitten. Huoltomanuaali
Maksoin 45 taalaa.
Yksi mahdollinen:Vifferin takapenkkiläisen polvikulma on touringhenkisesti turhan tiukka, riippuu tietysti takapenkkiläisen jalkojen pituudestakin. Jos sattuu vilahtamaan takajalkatappien siirtosarjoja näkösille, niin olisin tiedosta kiitollinen.
Vielä kun vaihtaa horn`n eli merkinantotorven sellaiseksi, että takuulla kuuluu, niin hyvä. Vakionahan prätkässä kuin prätkässä on äänion onnetonta piipitystä.
Kuva valehtelee enemmän kuin tuhat....Luultavimmin tulee naarmuja tohon vaimentimeen kyytiläisen kengistä, kun menee noin lähelle?
Olen nähnyt lukuja väliltä 140-150.Minkälaisia tehoja on VFR1200:sta saatu penkissä mitattua?