VFR1200

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Pete2
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Ei muuta kuin
062802moto_prv.gif
062802jumpie_prv.gif
 
Etulokasuojan jatke ja takalokasuoja.

Mistäpäin Köpi teki hankintoja?
Huomasin muuten että jos haluaa vaihtaa taakse Öhlinsin jousielementin niin asennusohjeessa sanotaan että takahuggeri ei enää mahdu. Tai ainakin vaimennuksen säiliön joutuu virittelemään johonkin toiseen paikkaan mitä Öhlins suosittelee. Tämä niille tiedoksi jotka suunnittelevat vaihtoa.
"It is not possible to fit the hugger/mud guard
accessory when you have installed the Öhlins
shock absorber."

Tässä kuva asennusohjeesta:
ohlins.gif
Hondan lisävaruste huggeri on paikallaan.
Ei haitannut yhtään Öhlarin asennusta.
Ovat olleet täysin sovinnossa keskenään asennuksen jälkeenkin.
Ihmettelin itsekkin em. mainintaa lisäsäiliön paikan vaihdosta.
Ovat eri puolella asennuslevyä.
 
Oisko täällä kellään laittaa linkkiä ao. pyörän moottorin räj. kuvaan etc.
Kun mopo kävi nyt 24t km huollossa, niin rupesi kiinnostamaan tämä V4 tekniikka enemmän...
 
ohlins.gif
Hondan lisävaruste huggeri on paikallaan.
Ei haitannut yhtään Öhlarin asennusta.
Ovat olleet täysin sovinnossa keskenään asennuksen jälkeenkin.
Ihmettelin itsekkin em. mainintaa lisäsäiliön paikan vaihdosta.
Ovat eri puolella asennuslevyä.
Kuva olisi aika kova sana niin näkisi oikeasti miten istuu.
En tiedä miten kuvia lisätään, enkä viitsi opetella.
Sinun pitää vaan uskoa sanaani, tai olla uskomatta.
 
Sori muotoilin pyynnön vähän hassusti. Uskon tietenkin että sopii. Olisi vain kiva nähdä miltä homma näyttää käytännössä ennenkuin tilaan. Kuvien lisääminen on kieltämättä vähän hankalaa, kun pitää ensin tallentaa kuva johonkin paikkaan ja sitten tehdä image -linkki sinne. Ei voi vain suoraan liittää kuvaa sanoman osaksi.
 
Kyllä täältä Org:n sivuilta mukavasti tietoakin saa, siitä kun rupesin kyselemään.
Mutta nyt saattaa tulla kiperä kysymys saada linkkiä.
Nimittäin VFR1200F:ään korjausmanuaalia esim. Haynesin tapaan.
Eli lieneekö niin, että HoMoCo on pystynyt panttaamaan tietonsa. Muihin malleihinhan löytyy.
 
Vifferin takapenkkiläisen polvikulma on touringhenkisesti turhan tiukka, riippuu tietysti takapenkkiläisen jalkojen pituudestakin. Jos sattuu vilahtamaan takajalkatappien siirtosarjoja näkösille, niin olisin tiedosta kiitollinen.
Muutoin tämän topicin anti on ollut mukava. Manuaalinkin tilasin jenkkilästä ja postikuluineen se oli US$45,mutta haukkuu hintansa, kun esim. sitten venttiilien välystarkistuksen voi tehdä itse.
Vielä kun vaihtaa horn`n eli merkinantotorven sellaiseksi, että takuulla kuuluu, niin hyvä. Vakionahan prätkässä kuin prätkässä on äänion onnetonta piipitystä.
 
Vifferin takapenkkiläisen polvikulma on touringhenkisesti turhan tiukka, riippuu tietysti takapenkkiläisen jalkojen pituudestakin. Jos sattuu vilahtamaan takajalkatappien siirtosarjoja näkösille, niin olisin tiedosta kiitollinen.
Yksi mahdollinen:
49-FRHV63-gesamt.jpg

Osat löytyy täältä: thurn-motorsport

Vielä kun vaihtaa horn`n eli merkinantotorven sellaiseksi, että takuulla kuuluu, niin hyvä. Vakionahan prätkässä kuin prätkässä  on äänion onnetonta piipitystä.

Torviasennusartikkeli: Stebel Nautilus
 
Kiitoksia Petelle, nuo eivät ole niin tyylikkäät kuin alkup., mutta parin kolmen viikon 5-10t km:n turneella tyyliseikat ovat sivuasia. Eli turneelle nuo voi vaikka vaihtaa, jos ei tyylikkäämpiä löydy.
smile_org.gif
 
Luultavimmin tulee naarmuja tohon vaimentimeen kyytiläisen kengistä, kun menee noin lähelle?
 
Luultavimmin tulee naarmuja tohon vaimentimeen kyytiläisen kengistä, kun menee noin lähelle?
Kuva valehtelee enemmän kuin tuhat....
Jos pyörä on täysin pystyssä niin tapin juuresta alas vedettäessä linja ohittaa vaimentimen lämpökilven. Eivätkä tuollaiset tapit haittaa kuskinkaan jalkojen sijoittumista vaan kyytiläisen jalkaterät vs. kuskin jalkaterät pelittävät hyvin yhteen.
Vaikka molemmat olisivat "isokenkäisiä"
smile_org.gif
 
Tuo Hondan takalaukku, joka siis ei ole koolla pilattu. Kiinnitin ne mukanatulleet henkselit siihen yläosan alareunaan. Saapi sitten senkin osan tehokkaimmin käyttöön. Sinne mahtuu tiukasti pakattuina esim 2 hlön sadevarusteet, hanskaa ja muuta, ovat sitten muualta pois. Ja pysyvät siellä kun henkselit pitävät.
 
Back
Ylös