kum1ankka
Häätäjien räpeltäjä
Hienoa!Rikoitko itse vai menikö se vanhuuttaan? Miten vika ilmeni muuten kuin arvattaen kovana bensan kulutuksessa?
Tehoja puuttunu viimeaikoina siitä mitä aikasemmin keväällä oli. Epäilin roskaa kaasarissa ja siks aloin purkamaan. Mitään ilmiselvää ei kuitenkaan löytyny ja olin ihan kahden vaiheilla, et avaanko luistien puolta ollenkaan, vai lähenkö koittamaan auttoko kohokammioiden putsailu. No avasin kuitenki onneks. Olin mä jo talvella, ku kaasarit viimeks oli auki, kiinnittäny huomiota sihen, että toisessa kalvossa on semmosia murtumia. Sillon ne ei vielä ollu puhki asti. En nyt sit kuitenkaan moista muistanu ennenko huomasin sen rikkoutuneen.
Eiköhän tuo ihan vanhuuttaan oo menny. Jotku kaasarien putsaukseen ihan tarkotetut aineetki saattaa kuulemma haurastuttaa niitä kalvoja. En ihan varmaksi voi sanoa, ettenkö olis saattanu joillain toimillani edesauttaa moista tapahtumaa, mut 80 tkm tuli pyörän mittariin viime keskiviikkona, ni ehkä tolle tuli vaan kilometrit täyteen. Ja siitä mitä edellinen omistaja on tehny, ei tietenkään oon mitään tietoa. Siinä toisessa kalvossa ei oo pienimmäistäkään murtumaa missään, ni epäilen et se on vaihdettu joskus...