Osittain samoja tuntemuksia on olut ko. pelistä.
Olen vaan ihmetellyt Fjrästä paljon puhuttua tärinää tietyillä kierroksilla
Omani ei kyllä tärise millään kierroksilla. (05)
(Tai sitten oon niin puutunut äijä, että en huomaa mitään)
Pc III jälkeen kaikki nykimiset ja "kuolleet" kohdat katosivat täysin. Kaasukäsi todella meinaa välillä puutua, ei sitä aina vaan rekisteröi, mutta kun niin moni on siitä maininnut, alkoi muisti palailla pätki.......
Pleksinkin saa säädettyä, 188 kokoiselle äijällekin, 140 asti pleksi kokonaan pystyssä on aika hiljaista, mutta baanoilla kokeilin 180 asti, keventää keulaa ja ottaa tuulta, niin että meinaa lähteä lentoon
Parhaiten plexin säätö menee nopeuden ja oman pituuden mukaan ja jos ja kun haluaa ajaa 160-230 niin ei siinä taida touring plexit tulla kysymykseen
Itse ainakin tykkään ajella reippaasti, mihin mopo (sport)touring on enemmän tehty kuin esim. pannari.
En ole takajousituksesta varsinaisesti mitään vikaa löytänyt
...silti öhlins ei varmasti peliä huononna.
Penkki voisi olla paremmin muotoiltu ja topattu,
puutuu pitkillä matkoilla! Suuremmissa nopeuksissa yli 200 voblausilmiö tulee välillä kuvaan mukaan, silloin on ollut kaikki takalaukut ja tankkilaukku matkassa mukana.
Uudessa mallissahan runkoa on pidennetty, tai takasvingiä mm. voblauksen estämiseksi.
Ja ne tehot oli 128 >135hp takanakilta ja nyt vääntää 1000rmp tappiin asti, eli hyvästä padasta loihdittiin todella bueno