Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Johannekselle siitä nyky-nyky taudista. EU vaiheen III raja-arvot päästöille tulivat 2007 voimaan. FJRrät 2007 on säädetty kireämmän saastenormin läpäiseväksi kuin 2006 pyörät. Tässä yksi syy mikset miellä nykimistä. Toinen syy, meitä kuskeja on niin monen moisia vaatimustasoinemme. Minunkin pyörälläni on ajanut toinen FJR kuski, joka väitti sen olevan aivan moitteeton "taajamanopeudessa".Mulla on myös juuri hankittu vm -06 FJR.
Kapan pleksi on suurella todennäköisyydellä hyvin pitkälti sama kuin Givin pleksi...Givin pleksi on paljon parempi kuin pyörän mukana tuleva orggispleksi.Antaa todella paljon paremman tuulensuojan.Itsellä ko.pleksistä kokemusta yhden kesän ajalta ja tyytyväinen olin.Nyt on ajeltu FJR:llä vähän yli 2 tonnia, täytyy sanoa että on tosi hyvä pyörä, parempi kuin Pani (kävin tänään koeajamassa).
Pleksi täytyy tod.näk. vaihtaa. Onko Kapan pleksi hyvä?
Juu 2007 FJR:ssä ompi moinen.Yamaha myy lisätarvikkeena korkeampaa "tehtaan" plexiä, onkos jonkulla kokemuksia siitä?
Minkä hintainen moinen värkki on? Oliko helppo vaihtaa?Juu 2007 FJR:ssä ompi moinen.Yamaha myy lisätarvikkeena korkeampaa "tehtaan" plexiä, onkos jonkulla kokemuksia siitä?
Ihan ylä-asennossa on hyvä ku on ihana äänettömyys,mut alempana melkoinen meteli,,,
Varsinki keväällä/syksyllä(testattu keväällä -3 ´c) lyömätön koska niinkuin mainitsin niin ylä-asennossaan ei "tuule" lainkaan,toki tekee pyörteen selän/niskan taakse...
Huh no olipa arvostelu...![]()
No ainaki parempi ku orkkis![]()
Paljonko tälle tuli hintaa ja oliko työläs vaihtaa?Tilasin omaan -07 malliin uuden plexin USAsta Cee Baileysiltä. Uusi on 100 mm korkeampi ja 50 mm leveämpi kuin alkuperäinen ja siinä on n.s. flippi, eli yläosa taivutettu. Onhan muuten aivan toisenlainen ajettava alkuperäiseen verrattuna.
No tuota tuo meijän mopotinhan oli MP messumopona joten plexi vähäniinku oli siinä valmiiks...Minkä hintainen moinen värkki on? Oliko helppo vaihtaa?Juu 2007 FJR:ssä ompi moinen.Yamaha myy lisätarvikkeena korkeampaa "tehtaan" plexiä, onkos jonkulla kokemuksia siitä?
Ihan ylä-asennossa on hyvä ku on ihana äänettömyys,mut alempana melkoinen meteli,,,
Varsinki keväällä/syksyllä(testattu keväällä -3 ´c) lyömätön koska niinkuin mainitsin niin ylä-asennossaan ei "tuule" lainkaan,toki tekee pyörteen selän/niskan taakse...
Huh no olipa arvostelu...![]()
No ainaki parempi ku orkkis![]()
Itsellä on kanssa tätä nykyä tuo Yamahan pitkä touringpleksi...Mulla toimii mainiosti, oon 170 cm pitkä. Yläasennossa ei tosiaan tuule yhtään ja mulla ei tule pyörteitä laisinkaan kypärään.Kypäränä Schuberthin C2.Yamaha myy lisätarvikkeena korkeampaa "tehtaan" plexiä, onkos jonkulla kokemuksia siitä?
No voi sun... en saanut nykimään. Ajoin vielä samoilla kierroksilla kakkosella ja nelosellakin, eikä nykiny. Onkohan mun FJR:ssä joku vika?...Nykytystesti: Ajat kolmosella nopeutta 60 km/h. Tasakaasulla tasaista nopeutta, rauhallisesti kuten kylillä ajetaan...
Kun en jaksanut selata aikaisempia kirjoituksia, jossa saattoi ollakin iskaristasi juttua mutta kysäisen jotta mitä se kustansi? Minkä vuosimallin FJR sulla on ?Moro
Tuossa taannoin Anttoo kyseli kokemuksia WP:n takapampusta (tyyppi 4014) ja nyt rohkenen jo jotakin lausua. Hiukan matkaa, pari päivää radalla, molempia yksin ja kaksin. Oli silloin tällöin pakko vilkaista rekisterikilpeen, ettei ole mopeti vaihtunut....niin paljon muuttui ajettavuus ja varsinkin säädettävyys tuon vaimentimen myötä. Vakion "pullataikinaperän" jälkeen tuon WP:n säätäminen napakaksi sai väkisin hymyn huulille radalla kurvaillessa.
Ehdittiin myös tuossa viikolla säätää PC Bikefoxin penkissä ja sen myötä kone suht hyvään iskuun "rautaan" puuttumatta, siis vain komentaja+säätö.
Takanakilta heltisi 132,27 heppaa ja 134,17 nm vääntöä, kaasun on/off-luonne katosi kutakuinkin kokonaan. Ao. yksilö ei ole koskaan nypyttänyt pintakaasulla, eikä tee sitä nytkään....sikälis jos koskaan ajan pintakaasulla![]()
t. Hanski
Sattumalta eilen näin FJR:n, jossa oli Öhlins. Ja kuski kertoi lähes saman tarinan. Nyt kyllä meni iskari vaihtoon.Tuossa taannoin Anttoo kyseli kokemuksia WP:n takapampusta (tyyppi 4014) ja nyt rohkenen jo jotakin lausua. Hiukan matkaa, pari päivää radalla, molempia yksin ja kaksin. Oli silloin tällöin pakko vilkaista rekisterikilpeen, ettei ole mopeti vaihtunut....niin paljon muuttui ajettavuus ja varsinkin säädettävyys tuon vaimentimen myötä. Vakion "pullataikinaperän" jälkeen tuon WP:n säätäminen napakaksi sai väkisin hymyn huulille radalla kurvaillessa.
Vielä yksi pleksi vaihtoehto eli calsci amerikasta. Minulla on kuukauden kokemus, vaikuttaa erittäin hyvältä. Mallia löytyy eri pituisille. Hinta 185$, rahti 40€, tulli 36€ http://www.calsci.com/Paljonko tälle tuli hintaa ja oliko työläs vaihtaa?Tilasin omaan -07 malliin uuden plexin USAsta Cee Baileysiltä. Uusi on 100 mm korkeampi ja 50 mm leveämpi kuin alkuperäinen ja siinä on n.s. flippi, eli yläosa taivutettu. Onhan muuten aivan toisenlainen ajettava alkuperäiseen verrattuna.
Ei vaan tarpeettoman suuren puristuskestävyyden omaavaa bensaa.Käytäkää FJR:ssä bensana ysikasia niin loppuu nykiminen ja käypi nätimmin muutenkin. Että kiitos taasen viherpipertäjille kun viisimiljoonaa suomalaista pitää pelastaa maailma saastumiselta ja joutuu käyttämään liian puhdasta bensaa.
![]()
Tosta CalScista ja wannabe-calscistä on ollut täällä jo aiemmin juttuja. Mulla jo pari kesää käytössä.Vielä yksi pleksi vaihtoehto eli calsci amerikasta. Minulla on kuukauden kokemus, vaikuttaa erittäin hyvältä. Mallia löytyy eri pituisille. Hinta 185$, rahti 40€, tulli 36€ http://www.calsci.com/