Yamaha R1 2004

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jammer
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

Jammer

New member
r1.jpg


Uus R1 näyttäisi tuolta
buttrock.gif


sanoi:
"Kokonaan uusittu 2004 vuoden R1 tulee olemaan erittäin paljon erilainen, mitä nykyinen malli on. Tässä odotettavissa olevat muutokset:

Matkustajan istuimen alla oleva neliputkinen pakoputkisto, joka muistuttaa MV Agusta F4:n pakoputkistoa

Kokonaan uusi moottori

Radial jarrut

Kokonaan uusi terävä muotoilu

Kokonaan uusi Deltabox alumiinirunko

LED takavalot

Upside-down etuhaarukka

Lähde www.wwbike.net
 
Ohan se ihan kivan näköne mutta noi ilmanotto "tötteröt" sais kyllä olla vähän fiksummin
thumbs-up.gif
 
Ihan räyhäkäs peli, tosin noi ilmanotot ei ole musta ihan parhaat. Mut pitää nähdä luonnossa, voip olla ihan hyvätkin.
Eipä tule olemaan helppo valinta ens keväänä että minkä uuden pyörän hankkii...
nixweiss.gif
 
Tässä on kuva vuoden 2004 R1:stä. Tiistaina 9.9.2003 on virallinen esittely.
Jotain tietoa jo löytyy: teho 172 hv... Maanantaina tilaukseen.

04%20r1.jpg
 
No nyt rupee näyttään jo erittäin hyvältä ja eikun tilaukseen
buttrock.gif
buttrock.gif
buttrock.gif



Löyty Yx kuva vielä lisää
 
Hei Opa, älä linkitä omalla koneellasi olevaan tiedostoon, vaan uploadaa jollekin käytössäsi olevalle kotisivutilalle taikka linkitä suoraan netistä.
033102beer_1_prv.gif
 
biru että on hyvännäköinen. ja jos 172 pitää paikkaansa saadaan taas hetkeksi siirtynyt valtikka takaisin pianovalmistajalle
biggrin.gif
.
ja mä kun olin vannonut ettei yhtään yamahaa enää koskaan... dum dum daa.
 
hmmm, on kyllä perkeleen hieno! Onneks on karenssia pyörässä vuosi jäljellä, eikä voi vielä vaihtaa.. siihen mennessä suitsalta tulee vastaisku...
tounge.gif
 
Ihan on miun makkuun. Ajattelin jo pidemmän aikaa jotta pitää olla hiljasta piano tehtaalla kun ei kunnon uudistuksia R1:een saada. Nyt näyttää olevan oikea suunta. Jos koneessa on vielä potenttiaalia lisää niin pidot senkuin paranee (tai heikkenee). Paino on varmaan taasen pienempi kuin ennen (tänäkin vuonna kevyempi märkä painoltaan kuin Suska) alkaa kulku olemaan kohdillaan.
 
Huhut kertoo, että painoa on 170kg. Eli taas muutama kilo pois. Eli teho/painosuhde pitäisi olla kohdallaan. Saisihan tuo olla vielä muutaman kilon kevyempi.

Tänään saadaan tietää, mitä kivaa R1 sisältää.

Vuoden päästä varmaan tulee Suzukin vastaus, painoa pois ja lisää tehoa...
 
Eli jos ilmoitettu paino on 170 niin märkäpaino olisi sitten jotain 196..... njam.... Ihmetyttää muuten nuo valmistaijen käyttämät tavat mitata "kuivapaino" moposta. Suska on kevyin kuivana ja kuitenkin Honda ja Jammu on kevyempiä ajokunnossa??
 
Kuinka paljon poikkeaa nestemäärät (litroissa) eri valmistajilla ? Bensatankin kokokin
näyttää olevan eri esim R1 17 litraa (vaikka Konekeskon sivuilla on 18 l),  GSX-R 1000 18 litraa.
 
Silti hiukan ihmetyttää Suska kuivapaino on noin 10 kiloa pienempi kuin Hondan ja Jammun ja märkäpaino on suurempi....
 
Back
Ylös