• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Z1000

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja juhoz
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Eihän noissa ole vakiona koneessakaan kun tuo ~120 hp saati sitten takarrenkaalta. Taidettu mitata jollain lottokoneella joka arpoo numerot.
Onko laittaa jotain faktaa kehiin vai mennäänkö vahvalta mutu pohjalta?
Esimerkiksi tuolta löytyy mitattuja takarengastehoja:
http://www.sportrider.com/tech/146_weights_measurements/index5.html
Onhan se ihmeellistä jos koneessa on 127 hp ja renkaalla 125 hp. Eikö tuossa sun mielestä ole mitään ihmeellistä?
Ei liene mikään suuri salaisuus että valmistajan ilmoittamat tehot olisivat aina todellisia.
Kireissä peleissähän tehot ilmoitetaan enemmmän tai vähemmän yläkanttiin, että laite näyttäisi houkuttelevalta ostajien silmissä. Kun taas "peruspyörissä" useasti tilanne on täysin päinvastainen, eli todellinen teho on suurempi kuin ilmoitettu. Syitä tähän voi olla monia, vaikkapa jossain maissa olevat tehorajat ja niiden vaikutus vakuutusmaksuihin. Tai sitten  valmistaja on ajatellut että laite menestyy paremmin testeissä, kun se on "ylitehoinen"  
biggrin.gif

Suitsan Bandiitti taitaa olla tässä yksi hyvä esimerkki, jossa taitaa olla todellinen takarengasteho likimain sama kuin ilmoitettu koneteho.
Jos kilozetassa todellinen teho olisi 127hp, niin silloin takarengastehon pitäisi olla jotain 113hp. Tietty yksilöissä voi olla aika suuriakin eroja kuin myös penkeissä, mutta kyllä edelleenkin väitän että vakio Zetan takarengasteho on siellä 120hp kieppeillä  
nixweiss.gif

Täällä ois kans -04:nen. Ootteko muuten penkitelly omia zetojanne. mitähän ne on potkinu? Mä voin raportoida omastani, kun menee penkkiin kevään aikana.
Mun Z1000 -03:sta lähti vakiona takarenkaalta 122.4 hv ja scorpion slip-on:lla, powercommanderilla 130.2 hv

http://www.moottoripyora.org/kuva-albumit/albums/userpics/kayra.jpg

Mitattu tossa omassa penkissä, pitäis olla kohtalaisen keskitasoon kalibroitu penkki, samat 130 lähti Turbotec:kin penkissä kun kävin vertailemassa tuloksia.
Ettei V-boost vaan tarkoita tätä tapausta?! Eihän tuosta nyt ihan 137hv ole lähtenyt. Mitä omia pyöriä olen kyseisellä hemmolla penkissä käyttänyt niin kovin paljoa en alkaisi lukemia epäilee. Aika realistisia lukemia mielestäni antanut joka kerta. Epäilen että "parempia" lukemia antavia penkkejäkin löytyy.......

Hei kertokaas mitä mieltä ootte slipareistanne.

Leon sliparit houkuttais mut se hiilari päällyste on vain TOSI RUMA NIIS.

Ja Devileistä kuulemma lähtee magee soundi.
Kyseessä on siis iso Z -03:n...

Mut ei ole varaa ostaa nyt akron putkia..
mulla on sepring hiilikuitupöntöt, noisekillerillä tai ilman. kaikki jotka sillä on ajanut tai sen soundeja kuunnellu on sanonu et ne on parhaat mitä ne on kuulleet. matalat ja jotenkin niistä uhkuu semmonen järisyttävä voima.......
buttrock.gif
hintaa vain 1200 euroo pari. On ne omastakin mielestä hyvät..!!

Mietin tossa katsottuani tuon z 1000 koeajovideon, kun nuo jalkatapit raahaa maata oikeen kanttailessa. minulla ei ole henkilökohtaista kokemusta kanttailusta ja syy on se että mulla on kiinteät alumiiniset tapit, ne ei jousta mihinkään suuntaan. Pointtina se että jos ne ottaa maahan olenko mä nenälläni samantien?
confused_orig.gif
?
eek.gif

Onko kukaan nähnyt uutta z1000:sta vielä liikenteessä? Tai tietääkö kukaan onko missään pääkaupunkiseudulla yhtään yksilöä liikkeessä, jotta voisi mennä ihmettelemään ja poistamaan pahimpia ajohaluja (tai taitaisi vaan lisääntyä  
biggrin.gif
).
Tk-Biketeamissä Vantaalla näytillä sekä z1000, että z750.

Täällä ois kans -04:nen. Ootteko muuten penkitelly omia zetojanne. mitähän ne on potkinu? Mä voin raportoida omastani, kun menee penkkiin kevään aikana.
Mun Z1000 -03:sta lähti vakiona takarenkaalta 122.4 hv ja scorpion slip-on:lla, powercommanderilla 130.2 hv

http://www.moottoripyora.org/kuva-albumit/albums/userpics/kayra.jpg

Mitattu tossa omassa penkissä, pitäis olla kohtalaisen keskitasoon kalibroitu penkki, samat 130 lähti Turbotec:kin penkissä kun kävin vertailemassa tuloksia.
Ettei V-boost vaan tarkoita tätä tapausta?! Eihän tuosta nyt ihan 137hv ole lähtenyt. Mitä omia pyöriä olen kyseisellä hemmolla penkissä käyttänyt niin kovin paljoa en alkaisi lukemia epäilee. Aika realistisia lukemia mielestäni antanut joka kerta. Epäilen että "parempia" lukemia antavia penkkejäkin löytyy.......
No niin no.
saattaa olla kyse samasta laitteesta.
Sehän ei ole mikään yllätys jos tuolla kylillä jutut paisuu...
Enkä ole ehtinyt käydä kaverin juttusilla tarkistamassa (viisaiden) poikien väitteen todenperäisyyttä...

Tänään sain tietää että huomenna pyörä myyjällä ja pyhien takia luovutus ensi viikolla
smile_org.gif

Tänään kävin joensuussa motor naumasella istumassa sitä uutta z750 mallia.. on sekin hieno peli kieltämättä.mustana oli esillä.samoin uusi hornet se oli jotenkin pieni? sellainen näppärän kokoinen.

Ruma kun rullatuoli..uus Zeta nimittäin. Hirveetä lirpuketta joka paikassa, ainut mikä näyttää hyvältä on perse kunhan siitäkin karsii ylimääräiset rojut pois.

Onko kokemuksia kutosen rattaan vaihdosta, kun niitä on tainnut ensimmäisistä zetoista mennä??

Back