Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Onkos muilla tullut samanlaista vahinkoa -14 malliseen zetaan kuin minulla. Eli takahaarukan lankarullat löivät montussa äänenvaimentimiin ja toinen rulla murtui haarukasta ja kummatkin vaimentajat rutussa.
Mulla z1000sx -12:ssa kävi vähän samoin. Minulla kyse on tarvikemallin rullista ja osuma äänenvaimentimeen tuli vain toisella puolella pyörää, kun putket eivät ole ihan symmetriset ekan omistajan parkkipaikkakaadon takia. Selvisin onneksi vain hankautumalla rullan päässä ja pöntössä, mutta haarukka pysyi ehjänä.
Vaan eipä tosiaan tuohon osannut yhtään varautua, kun kuitenkin rullan kiinnityspinta ja haarukan muoto pakottavat melkoiseen ulkonemaan jotta nosto yleensäkään on mahdollinen.
Rasvaa vivusto.Onko kellään ollut ongelmia vaihdepolkimen kanssa? Omassa pyörässä (-14) käy nykyään välillä niin, että kun vaihdan vaihdetta alaspäin esim. 6. tai 5. vaihteelta, niin vaihdepoljin palautuu hitaasti/tahmeasti ylös, ikään kuin jäisi vähän jumiin ala-asentoon. Aika v*ttumaista tilanteissa, joissa haluaisi vaihtaa vaihteita nopeasti alaspäin. Lisäksi tässä tulee jo pelkotiloja vaihteiden leviämisestäMistähän tuo voisi johtua?
Rasvaa vivusto.
Minkä pitunen tyyppi olet ? Onko pleksistä hyötyä tuulen suhteen ?
Voisiko joku mitata 2014-> takalinkuston mitat? Ostin tuollaisen laitteen ja tuntuu, että on madallettu takaa. Kiinnostaisi alkuperäiset mitat. Nyt mitat: ylimpien väli 172 mm, takimmaisesta alimpaan 117 mm, etummaisesta alimpaan 90 mm. Noin suunnilleen. Ja jos tuo on madallettu, voin vaihtaa alkuperäisiin jos joku puolestaan haluaa madaltaa. Tai jos on ideoita lievään korotukseen alkuperäisestä, otan vinkit vastaan.