kawabata
New member
poikkesin. yövyin kärryssäni siellä mökkikylän pihassa missä oli rataporukkaa majoittuneena.Poikkesitko Kawabata radan varressa jossain vaiheessa?? Ymmärsin että olisi saattanut reitti mennä Vetelin läheltä...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
poikkesin. yövyin kärryssäni siellä mökkikylän pihassa missä oli rataporukkaa majoittuneena.Poikkesitko Kawabata radan varressa jossain vaiheessa?? Ymmärsin että olisi saattanut reitti mennä Vetelin läheltä...
Ilimanmuuta!! Jos intoa piisaa järkkäillä miitinkiä niin paikalle päräytetään. Täältä ainakin peukku hankkeelle.Minä alkaisin mielelläni järjästämään ensi vuodelle jotain hauskaa ZR7-miittiä. Mitäpä olette äijät mieltä tällaisesta?
No jos kelpais myös muitakin Kawoja tavata kekkereiden merkeissä niin tuolla ollaan kovasti puuhastelemassa miitinkiä, tervetuloa mukaan päättämään paikasta, ajaksi tulis 28-29.5.2011.Ilimanmuuta!! Jos intoa piisaa järkkäillä miitinkiä niin paikalle päräytetään. Täältä ainakin peukku hankkeelle.Minä alkaisin mielelläni järjästämään ensi vuodelle jotain hauskaa ZR7-miittiä. Mitäpä olette äijät mieltä tällaisesta?
Eikös oikeasti kannattais lähteä siitä että kerätään useampia erilaisia sporttikawoja kasaan.No jos kelpais myös muitakin Kawoja tavata kekkereiden merkeissä niin tuolla ollaan kovasti puuhastelemassa miitinkiä, tervetuloa mukaan päättämään paikasta, ajaksi tulis 28-29.5.2011.Ilimanmuuta!! Jos intoa piisaa järkkäillä miitinkiä niin paikalle päräytetään. Täältä ainakin peukku hankkeelle.Minä alkaisin mielelläni järjästämään ensi vuodelle jotain hauskaa ZR7-miittiä. Mitäpä olette äijät mieltä tällaisesta?![]()