Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Todella isot propsit pitää antaa kyllä tuosta sitkeydestä ja diagnoosista.Vittu mikä homma.

Tuo tankkilaitteen rakenne on kyllä kertakaikkisen vittumainen perkele, varaosamyyntiä ajatellen lienee tuollaiseksi tehty. Jos tuosta muovipurkista haluaa eroon, niin patentilla, virityksellä ja kasalla klemmareita saa istutettua esimerkiksi Walbron GSS342 -pumpun, eli 255l/h tuottavan tuonne tilalle. Ulkoisen suodattimen kanssa kun sen tekee, muuttuu huollettavuus kerrasta helpommaksi ja halvemmaksi, pensaakin riittää sitten vaikka vähän kiukkuisemmankin koneen tarpeiksi.
En ole varma saako tuon walbrolaisen istutettua kolmoskopassa tuohon vakiotankkilaitteeseenkin, ykköskopassa ainakin onnistuu. Toki silloin ei pääse tuosta painepuolen suodattimesta eroon, joten tämmöiseen tapaukseen ei ole paras vaihtoehto.


Oletko jo pistänyt kourallisen, tai vaikka kaks, muttereita tankkiin ja vetäny lambadaa vähän aikaa?Ja siis uusi kokonainen OEM pumppukokoonpano tänään tulossa itselle - loppuu se kikkailu.
Oletko jo pistänyt kourallisen, tai vaikka kaks, muttereita tankkiin ja vetäny lambadaa vähän aikaa?
Kikkailemallahan saa tuon suodattimen kierrettyä letkuliitoksilla ja omalla letkuun kiinnitettävällä suodattimella.
Quantumin tarvikepumpussa ei sinänsä mitään ongelmaa ole.
Koko FI järjestelmä on Mitsubishin tekemä. Onkohan muissakin pyörissä?
Ainakin Suzukin pumppukokoonpano on epäilyttävän saman näköinen saman ikäisissä - ja Suzuki myy tuota pelkkää kantta regulaattorin kanssa erikseen. Tämäkin on listattu nimellä "Regulator" - ettei vaan kukaan vahingossa tajuaisi että mukana tulee myös tärkeä suodatin...
Nämä oli muistaakseni vm2009 GSXR1000:
katso liitettä 21578
katso liitettä 21579
Ja siis uusi kokonainen OEM pumppukokoonpano tänään tulossa itselle - loppuu se kikkailu.

Mitäs minä sanoin.![]()
Ja mielellään myös jakaa opittu tieto muille.

Sutsuki tuntuu olevan aika tavalla suotuisampi varaosien lähde kuin Kawa, juuri tuli omassa tusinaärrässäkin vastaan TPS:n osalta osien saatavuus Suzuki vs. Kawasaki -orkkisosana. En pitäisi mitenkään mahdottomana että tankkilaitteitakin voisi olla ihan identtisiä eri merkin mopoissa, kun ei ole loppujen lopuksi niin high tech -osista kyse. Kokeilemallahan tuokin varmaksi selviäisi, mutta rahaa ja aikaa palaa.Kikkailemallahan saa tuon suodattimen kierrettyä letkuliitoksilla ja omalla letkuun kiinnitettävällä suodattimella.
Quantumin tarvikepumpussa ei sinänsä mitään ongelmaa ole.
Koko FI järjestelmä on Mitsubishin tekemä. Onkohan muissakin pyörissä?
Ainakin Suzukin pumppukokoonpano on epäilyttävän saman näköinen saman ikäisissä - ja Suzuki myy tuota pelkkää kantta regulaattorin kanssa erikseen. Tämäkin on listattu nimellä "Regulator" - ettei vaan kukaan vahingossa tajuaisi että mukana tulee myös tärkeä suodatin...
Nämä oli muistaakseni vm2009 GSXR1000:
katso liitettä 21578
katso liitettä 21579
Lue vikakoodit, sillä selviää heti miksi valo palaa. Mun arvaukset olisivat joko pakoputken läpän servomoottori, tai lambda-anturit syyllisinä valon palamiseen.