Oliks tossa myös se "kuristuslanka" siinä diagnostiikkaliittimessä (penkin alla musta nelinapanen (2*2) liitin)?
Sellanenhan sieltä löyty, hyppylanka liittimessä. Otin pois aikaisemmin.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Oliks tossa myös se "kuristuslanka" siinä diagnostiikkaliittimessä (penkin alla musta nelinapanen (2*2) liitin)?
Olen siis ensi viikolla vaihtamassa vm. 2006 pärrään sliparia ja vanhassa änkkärissä on putkessa se perhosventtiili. Siitä venttiilin kohdasta menevät vaijeritservoon siihen penkin alle. Kuulemma yksi vaihtoehto (servoeliminaattorin käyttämisen lisäksi) on poistaa ne vaijerit ja jättää itse servo paikoilleen. Se perhosläppä siis lähtee joka tapauksessa vaimentimen mukana ainakin tuossa -
D
Mutulla veikkaisin että resonanssin poistuminen laskee, ja hengityksen lisääntyminen nostaa, joten lopputulos plusmiinusnolla.Mitenkäs kun wikipedia väitti että tuo toimii aktiivisena putken resonanssipiirinä ja perhosventtiili vaikuttaa vääntöön alakierroksilla lisäävästi ja sen poistaminen huonontaa vääntöä ja tehoa matalilla ja keskikierroksilla. Pitääkö tuo paikkaansa, eli onko tehoputkella varustettu 05 itse asiassa vähemmän ärhäkkä kuin orkkisputkella? Olen nähnyt väitteitä että se on saastemääräysten täyttämiseen mutta Wikipedian artikkelin mukaan sillä olisi tehovaikuksia. Olisiko jollakulla parempaa tietoa tästä, eli onko tuon puuttuminen ok zx6rn tapauksessa vai onko se taas viritys jossa teho laski 10 prosenttia ja hyödyt jäi saamatta paitsi että putki meluaa?
Ei pönttö vaikuta 600 sessa mitään. Paitsi ääntä.

Onks orkkisvilkut?Terve kaivoin 05 6r:n talviteloilta ja sähköt kenkkuilee...
Eli vilkut ei toimi.
Takavilkku/vilkut palaa molemmin puolen yhtäjaksoisesti(aina sillä puolella minne kytkintä käyttää), mutta edessä ei pala/vilku mitään...
Onko arvauksia mikä tuollaisen käytöksen aiheuttaa
PS.
kävin kuiteski kirkolla kääntyilee kun kerran käyntiin kähti![]()
Onks orkkisvilkut?

Mä veikkaisin että 03(-04):sessa ja (05)-06:ssa on täysin eri pääsylinteri ja korjaussarja.Palatakseni vielä aikaisempaan viestiin noista etujarruista ku päästää paineet.
En ole löytänyt korjaussarjaa vm 06. Duellin katalogis vain -03 asti ja sama myös parilla muulla nettisivustolla.
Käykö kuitenkin tuo sama etusylinterin korjaussarja uudempaan ?
Onnittelut...Edellisien peruja oikein kunnon viriviri.
Ei kenelläkään olis myidä ehjää yläkolmiota -05/-06?
Terv. alumiini halkee äärettömän helposti..![]()

Pitäisin jälkimmäistä järkevämpänä kun nuo säädöt näyttävät monipuolisimmilta. Niin ja pituutta 180.
Ostin eilen tällaisen:
katso liitettä 2532
Eilisen ajelun perusteella vaikuttaa siltä että kannattaisi vaihtaa eturatas -1 ainakin.
Ehkä jopa -2. Ykkönen riittää tässä tarpeettoman ylös (eilen vetelin motaria ykkösellä ja näytti siltä että tätä ei tarvitse vaihtaa ollenkaan, ja 14000-16500 rpm saavuttaakseeni pitää jo ajaa todella reipasta ylinopeutta, siis ykkösellä) ja autojonoruuhkassa on aika nykivää ajaa 20 km/h kun vaihtoehdot on takarengas pyörii melko lujaa tai moottorijarrutus täpöillä, tai sitten pitää polttaa kytkin siinä puuhassa. Ehkä mieluummin ratas vaihtoon. Vm. 2008:n orkkisvälitykset on aika maksiminopeuden tavoitteluun suunnitellut ilmiselvästi.