Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
kiitos tiedosta.. annan olla koko homman kerta ei vaikuta pyörän toimivuuteen mitenkään, en jaksa painia enää tuon perkeleen kanssa![]()
samaa häikkää ollu itellä ja ikäkin sama,vaihdoin tulpat,tulpanhatut,tulpanjohdot,nyt vaihdettu cd poksi
viitais tohon kosteuspuolelle,ehkä tulpanjohdot lyöläpi,tai bensaletkun kautta saa ilmaa,itellä oli se vikana
kieroksilla ok,tyhjäkäynti seilas,suhkupullolla letkuille suhkua huomaa mistä vetää ilmaa,tällein huomasin rikkimenneen bensaletkun.jos kuulostaa ettei käy kaikilla veikaan tota cd poksia,84e stormilla 200e sumekolla
En usko bensaletkussa olevaan reikään, luulis ilmenevän säästä riippumatta tuo vika.
Boksin kosteusongelma voisi ollakin lähempänä, mutta outoa on että toimii kuin buikki kun vääntää kahvasta ja myös tyhjäkäynti on ihan normaali.
Tulpat ja ilmanputsari on uusittu 1500km sitten.
Onko pyörä seisonu kylmässä? Ei toi nyt näytä muulta ku että on vähän kosteutta tiivistyny linssiin. Kovaa ajoo vaan ja pelit lämpimäks niin tilanne palaa normaaliksi.
Mopedi on -05 mallinen. Ideoita? Termostaatti...?Thermostat Valve Opening Temperature 58 ∼ 62°C.Lämpöasiaa. Paljon on ollu juttua kun porukka valittaa että lämmöt käy korkealla, reilusti yli 100 asteessa ja monesti on tullut todettua että normaaliahan se on. Mutta, entäs kun itsellä ei lämmöt nouse? +10 asteen ulkoilmassa on moottorin lämpötila yleensä 54-60 astetta ja seisoksissa jotain 70 astetta... Mitäs sviiduaMopedi on -05 mallinen. Ideoita? Termostaatti...?
Thermostat Valve Opening Temperature 58 ∼ 62°C.
Kylmän koneen ku starttaat, ja paikallaan ku käytät nii lämmöt jämähtää vähäks aikaa siin vaihees (60-70 astetta) ku jäähdyttimen kylmät nesteet lähtee kiertoon.
Ts anna käydä pitempään paikallaan ja kato nouseeko lämmöt.
Siin vaiheessa ku koneesta tulee nesteet pihalle, kannattaa huolestua. Niin kauan ku nesteet pysyy koneessa, niin nou hätä.Mikäs on sitten ihan se maksimi noille lämmöille ennenkuin pitää huolestua?
pyörä -04
Osaisko joku näppärä kertoa mikä on eturattaan mutterin tuotenumero? Pitäisi tällainen varaosa löytää ja tuntuu olevan vaikeaa ilman kawasakin koodia.
En usko bensaletkussa olevaan reikään, luulis ilmenevän säästä riippumatta tuo vika.
Boksin kosteusongelma voisi ollakin lähempänä, mutta outoa on että toimii kuin buikki kun vääntää kahvasta ja myös tyhjäkäynti on ihan normaali.
Tulpat ja ilmanputsari on uusittu 1500km sitten.
itellä parani se nykiminen hiukkasen kun laitoin tankkiin suuttimien puhdistusainetta,ilmeisestiTänään tuli uusi tenkkapoo. Ei meinaa lähteä kuumana käyntiin. Kaksi kertaa kun tänään ajosta sammutin ja hörpsin sumpit, niin ei meinannut lähteä käyntiin. Pyörittää kyllä muttei lupaakaan. Hetken kun antoi seistä ja jäähtyä niin taas läks ihan normaalisti.
Watta funk?
itellä parani se nykiminen hiukkasen kun laitoin tankkiin suuttimien puhdistusainetta,ilmeisesti
suuttimissa jotain kakkaa....kokeilitko sitä poksia vaihtaa? vois olla puola vika.
viisaat sanovat että jos puola(t) alkaa tempuilla toi on se oire,kuumana temppuilee kylmänä ok?

Sinänsä ihan mukavat tehot ottaen huomioon pyörällä ajetut 46 tkm.
Tartutaanpa tähän. Näin asiasta mitään tietämättömänä, onko tehoilla tapana tippua paljonkin kilometrien myötä ja kuinka radikaalisti? Tietysti varmaan tapauskohtaista, mutta onko jotain "esson baarin nyrkkisääntöjä" esim?