Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Joo täällä hämeenlinnassa on kans yks nimeltämainitsematon paikka, mikä on aivan päättömän kallis, enkä oikein tiedä onko edes hyvä niin en tosiaan ala täällä viemään tota mihinkään. sen omistajankin on hieman "erikoinen" tapaus.Hyvinkäällä on Tmi Jari Suokas. Hyvä ja kallis!missäpäin olette teettäneet huoltoja? onko tampereella jotain hyvää paikkaa mihin kannattais viedä 24tkm huoltoon...ei ihan mihin tahansa pärnäsen korjaamolle viitsi viedä.
kenelläkään hyviä kokemuksia jostain paikasta?Tarvisin kans huoltomestan hämeestä 36 tonnin huoltoon.![]()
Itse epäilisin ensin kansipahvia tai vesipumppua, niitä noista on menny.prkle sylkäs jäähdytinnesteet Aulangon parkkipaikalle. onko paha homma vaihtaa termostaatti, onko noita porukalla hajoillu? en oikein muutakaan syytä äkkiä keksi tohon. Paisarista pulputti nesteet ulos.
mä haluan ajatella positiivisesti ja toivon että olis vaan termari jumissa.Itse epäilisin ensin kansipahvia tai vesipumppua, niitä noista on menny.prkle sylkäs jäähdytinnesteet Aulangon parkkipaikalle. onko paha homma vaihtaa termostaatti, onko noita porukalla hajoillu? en oikein muutakaan syytä äkkiä keksi tohon. Paisarista pulputti nesteet ulos.
Ja lohdutuksen sanana, jos olis tiiviste mennyt, niin ei se koneen pudottaminen ja kannen irroitus mikään hirmu homma loppujen lopuksi ole. Liikkeessä maksaa helvetisti, kun kieltämättä purkamista on jonnin verran, mutta itse tehtynä iso säästö eikä tosiaan mitään ylitsepääsemätöntä.mä haluan ajatella positiivisesti ja toivon että olis vaan termari jumissa.Itse epäilisin ensin kansipahvia tai vesipumppua, niitä noista on menny.prkle sylkäs jäähdytinnesteet Aulangon parkkipaikalle. onko paha homma vaihtaa termostaatti, onko noita porukalla hajoillu? en oikein muutakaan syytä äkkiä keksi tohon. Paisarista pulputti nesteet ulos.![]()
ainakaan nesteet ei ollu öljyn värjäämät kun ne tuli ulos, että toivottavasti siellä ei oo nesteet menny sekasin.
katselin noita yleisiä huoltohintoja ja tulin siihen tulokseen että Suokas on edullinenJoo täällä hämeenlinnassa on kans yks nimeltämainitsematon paikka, mikä on aivan päättömän kallis, enkä oikein tiedä onko edes hyvä niin en tosiaan ala täällä viemään tota mihinkään. sen omistajankin on hieman "erikoinen" tapaus.Hyvinkäällä on Tmi Jari Suokas. Hyvä ja kallis!missäpäin olette teettäneet huoltoja? onko tampereella jotain hyvää paikkaa mihin kannattais viedä 24tkm huoltoon...ei ihan mihin tahansa pärnäsen korjaamolle viitsi viedä.
kenelläkään hyviä kokemuksia jostain paikasta?Tarvisin kans huoltomestan hämeestä 36 tonnin huoltoon.![]()
![]()
Tsemmosta se on, perinteinen "on kahdentyyppisiä motoristeja. Niitä jotka ovat kaatuneet ja niitä jotka eivät ole VIELÄ kaatuneet".No huomenna soitto vakuutusyhtiöön ja heti vaan kun on vahinkotarkastus suoritettu niin pyörä huoltoon, jotta saavat tilattua kaiken mahdollisen roinan.
Onneks pyörä on ajokuntoinen, mutta kyllähän se vähän hävettää ajaa kaadutulla pyörällä...![]()
Väärin! On kahden laisia motoristeja... Meitä jotka osaa v*ttuilla ja niitä jotka osaa pitää suunsa kiinniTsemmosta se on, perinteinen "on kahdentyyppisiä motoristeja. Niitä jotka ovat kaatuneet ja niitä jotka eivät ole VIELÄ kaatuneet".![]()
mulla ei oo vaan paikkaa missä tehdä, eikä kyllä taitoakaan..ei oo tullu moottoripyöriä koskaan ropailtua, autoja jonkin verran. että toivottavasti ei oo isoa vikaa, koska korjaamoreissu siitä tulee... .Ja lohdutuksen sanana, jos olis tiiviste mennyt, niin ei se koneen pudottaminen ja kannen irroitus mikään hirmu homma loppujen lopuksi ole. Liikkeessä maksaa helvetisti, kun kieltämättä purkamista on jonnin verran, mutta itse tehtynä iso säästö eikä tosiaan mitään ylitsepääsemätöntä.mä haluan ajatella positiivisesti ja toivon että olis vaan termari jumissa.Itse epäilisin ensin kansipahvia tai vesipumppua, niitä noista on menny.prkle sylkäs jäähdytinnesteet Aulangon parkkipaikalle. onko paha homma vaihtaa termostaatti, onko noita porukalla hajoillu? en oikein muutakaan syytä äkkiä keksi tohon. Paisarista pulputti nesteet ulos.![]()
ainakaan nesteet ei ollu öljyn värjäämät kun ne tuli ulos, että toivottavasti siellä ei oo nesteet menny sekasin.
Mulla meni viime syksynä kannentiiviste ja ilmeni tosiaan sillä, että yhden sylinterin puristuspaineet oli mitättömät + pulputteli säiliössä..
Jos haluat testata tuota, niin hommaa puristuspainemittari (esim. biltemasta - toimiva vekotin eikä maksa ihan hirveitä) ja testaa paineet sylintereistä.
- P
Emmä kyllä missään nimessä tarkoittanut tuota edellistä viestiä vittuiluksi, totesin vaan sen peruslauseen joka on kyllä taivahan tosi!Väärin! On kahden laisia motoristeja... Meitä jotka osaa v*ttuilla ja niitä jotka osaa pitää suunsa kiinniTsemmosta se on, perinteinen "on kahdentyyppisiä motoristeja. Niitä jotka ovat kaatuneet ja niitä jotka eivät ole VIELÄ kaatuneet".![]()
![]()
Mutta pakko myöntää että aina sitä on aavistuksen vahingoniloinen kun joku pannuttaa. Ei se kaatuminen ja pyörän vaurioituminen oo se hauska juttu vaan se täällä netissä avautuminen!![]()
Ei ne liemet välttis sekasin mee vaikka pahvi palaa. Haisiko neste pakokaasulle? Onko öljyn seassa jäähdytysnestehelmiä? Noista voi jo jotaan päätellä.mulla ei oo vaan paikkaa missä tehdä, eikä kyllä taitoakaan..ei oo tullu moottoripyöriä koskaan ropailtua, autoja jonkin verran. että toivottavasti ei oo isoa vikaa, koska korjaamoreissu siitä tulee... .Ja lohdutuksen sanana, jos olis tiiviste mennyt, niin ei se koneen pudottaminen ja kannen irroitus mikään hirmu homma loppujen lopuksi ole. Liikkeessä maksaa helvetisti, kun kieltämättä purkamista on jonnin verran, mutta itse tehtynä iso säästö eikä tosiaan mitään ylitsepääsemätöntä.mä haluan ajatella positiivisesti ja toivon että olis vaan termari jumissa.Itse epäilisin ensin kansipahvia tai vesipumppua, niitä noista on menny.prkle sylkäs jäähdytinnesteet Aulangon parkkipaikalle. onko paha homma vaihtaa termostaatti, onko noita porukalla hajoillu? en oikein muutakaan syytä äkkiä keksi tohon. Paisarista pulputti nesteet ulos.![]()
Mulla meni viime syksynä kannentiiviste ja ilmeni tosiaan sillä, että yhden sylinterin puristuspaineet oli mitättömät + pulputteli säiliössä..
Jos haluat testata tuota, niin hommaa puristuspainemittari (esim. biltemasta - toimiva vekotin eikä maksa ihan hirveitä) ja testaa paineet sylintereistä.
- P![]()
Ei tartte ottaa irti, kädellä kokeillen... Jos ylävesiletku on kuuma=vesi kiertää ja termari toimii, jos taas kylmä=vesi ei kierrä ja termari vaihtoon. Mutta epäilenpä minäkin hiukan kansipahvia, jos termari ois jumissa nostais kyllä lämpöjä niin perkuleesti ja nopeasti...niin joo, yks keinohan on tietysti ottaa syylärin menovesiletku irti ja odotella tuleeko sieltä nestettä...![]()
mutta.. toi ylävesiletku menee aivan pakosarjan vierestä, ja kuumenee jo siitä niin hitosti.. ?? siis ihan kunnolla.Ei tartte ottaa irti, kädellä kokeillen... Jos ylävesiletku on kuuma=vesi kiertää ja termari toimii, jos taas kylmä=vesi ei kierrä ja termari vaihtoon. Mutta epäilenpä minäkin hiukan kansipahvia, jos termari ois jumissa nostais kyllä lämpöjä niin perkuleesti ja nopeasti...niin joo, yks keinohan on tietysti ottaa syylärin menovesiletku irti ja odotella tuleeko sieltä nestettä...![]()