Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Oisin taipuvainen väittään että sun termostaatti ei toimi, eli ei sulkeudu. Toinen vaihtoehto on että lämpötila-anturi on paskana. Epäilisin kuitenkin ensimmäistä.Missäs teillä lämmöt huitelee? Itellä matka-ajossa 64-65 astetta...
Paikoillaan ollessa lämmöt nousee kuitenkin ihan hyvää tahtia sadan yli ja flekti lähtee pyöriin, mutta matkavauhdissa tosiaan putoo äkkiä alle 70 asteeseen. Pääasia, ettei käy liian kuumana.Oisin taipuvainen väittään että sun termostaatti ei toimi, eli ei sulkeudu. Toinen vaihtoehto on että lämpötila-anturi on paskana. Epäilisin kuitenkin ensimmäistä.Missäs teillä lämmöt huitelee? Itellä matka-ajossa 64-65 astetta...
Matka-ajossa lämpötila on luokkaa 80 astetta.
Maantiellä 78-82 riippuu kelistä, helteillä siinä 82 ja jos joutuu pysähtyyn niin kipuaa aika nopeesti ylöspäin ja flekti lähtee päälle 103 asteessa.Missäs teillä lämmöt huitelee? Itellä matka-ajossa 64-65 astetta...
Muuten sama mutta kovemmissa vauhdeissa tipahtelee lähemmäs 70 normipäivänä ei helteellä.Maantiellä 78-82 riippuu kelistä, helteillä siinä 82 ja jos joutuu pysähtyyn niin kipuaa aika nopeesti ylöspäin ja flekti lähtee päälle 103 asteessa.Missäs teillä lämmöt huitelee? Itellä matka-ajossa 64-65 astetta...
En välttämättä suosittele Delvackia laittamaan. Itsellä ainakin yläällä (lähellä rajoitinta) kytkimellä pitovaikeuksia ja välillä tuntuu vapaa löytyvän vääristä väleistäNo voi prkl! Ainakun saa vian korjattua niin ilmenee uutta. Taitaa olla toi mun ysi kyllä joku sunnuntai kappale![]()
Onkos porukalla kytkimet hajonnu yseistä? Eli kylmällä koneella liikkeelle lähdettäessä kun päästää kytkimen irti tai moottori jarrutuksessa niin kytkimestä kuuluu sellanen ilkeän kuulonen narahdus? Ja tämä siis ensimmäisen 15min aikana käynnistyksestä. Nyt kokoajan vaan pahenee tuo ääni.
En tiedä vaikuttiko tuo öljyn vaihto asiaan, iskin TB:n superbike ölpät sisään. Kai se pitää kokeilla niitä delvacceja kun porukka niin paljon niitä kehuu. Tossa kaveri ehdotteli, että voisi olla kytkimen painelaakeri menossa?
Osta vähintään -98... Eiköhän hontra ollut altavastaaja noihin aikoihin tehojensa ja painonsa puolesta.En oo ite hontalla ajanut mut isot pojaat on kertonut. Niin ja se halvin ei sit välttämättä oo paras...Huomenta!
Ajattelin kysäistä mielipidettä täältä ja josko jollain löytyisi sattumoisin kokemusta samasta pyörästä.
Eli edellinen pyörä oli cbr 900rr jonka myin pari kesää sitten ja nyt olen ollut pari kesää ilman. No pyöräkuume on taas kova ja olen katsellut jotain 97-00 vuoden 9ärriä koska niitä tuntuu saavan reippaasti alle 5k. Kysyisinkin, että minkälainen pyörä mahtaa tämä kawa olla verrattuna tuohon cebariin?
Mielellään sellaisia objektiivisia mielipiteitä kaikesta mahdollisesta. =)
Muuttuuko noissa joku radikaalisti sitten 97-98?Osta vähintään -98... Eiköhän hontra ollut altavastaaja noihin aikoihin tehojensa ja painonsa puolesta.En oo ite hontalla ajanut mut isot pojaat on kertonut. Niin ja se halvin ei sit välttämättä oo paras...Huomenta!
Ajattelin kysäistä mielipidettä täältä ja josko jollain löytyisi sattumoisin kokemusta samasta pyörästä.
Eli edellinen pyörä oli cbr 900rr jonka myin pari kesää sitten ja nyt olen ollut pari kesää ilman. No pyöräkuume on taas kova ja olen katsellut jotain 97-00 vuoden 9ärriä koska niitä tuntuu saavan reippaasti alle 5k. Kysyisinkin, että minkälainen pyörä mahtaa tämä kawa olla verrattuna tuohon cebariin?
1998 (omistajana) voin sanoa että muuttuuu kaikki olennaisesti. 1998 eteenpäin on tehoja enemmän ja painoa vähemmän.Muuttuuko noissa joku radikaalisti sitten 97-98?Osta vähintään -98... Eiköhän hontra ollut altavastaaja noihin aikoihin tehojensa ja painonsa puolesta.En oo ite hontalla ajanut mut isot pojaat on kertonut. Niin ja se halvin ei sit välttämättä oo paras...Huomenta!