Nyt läks 2009 mallista toisioläpät veks, kokemuksia muutamalta sadalta kilsalta .. ja varsin hyviä eli poisto ei ollut turhaa. Kartta on 1-3 vaihteilla alle 3500rpm hatusta vedetty, laitoin maltillisesti plussan puolelle, koska oletettavasti lisää soppaa kaipaa poiston jälkeen, muuten tuo daxterin biketohtorin kartta joka on reilusti miinus merkkinen tuolla kohtaa.
Väännön tuomarointi erittäin helppoa, ei tarvi kutitella ja kuvitella, että vaikuttiko mitään vaan päivänselvä ero, voimaa tuli lisää mukavasti tuollakin kartalla.
Olin epäluuloinen jotta toimiiko optimizer kunnolla 4-6 vaihteilla, että pystyykö rikastamaan tarpeeksi tuon alueen uuden tilanteen. Hyvin tuntuisi pelaavan, sellaista kohtaa kaasusta en ole löytänyt missä joku tökkisi esim. moottorijarrulta kaasun avaukset kokeiltu ym. ym. ja hyvin vörkkii.
Otin myös käyttöön sen PCV:n kahden kartan kytkimen(löytötavaratalosta n.3€ kumilla roiskevesi suojattu vipstaaki) , voi lennosta vaihtaa toisen testikartan jos jaksaa tesmiä, vaikka eiköhän dyno säätökeikka olisi oikea ratkaisu, mutta katsellaan ..
Väännön tuomarointi erittäin helppoa, ei tarvi kutitella ja kuvitella, että vaikuttiko mitään vaan päivänselvä ero, voimaa tuli lisää mukavasti tuollakin kartalla.

Olin epäluuloinen jotta toimiiko optimizer kunnolla 4-6 vaihteilla, että pystyykö rikastamaan tarpeeksi tuon alueen uuden tilanteen. Hyvin tuntuisi pelaavan, sellaista kohtaa kaasusta en ole löytänyt missä joku tökkisi esim. moottorijarrulta kaasun avaukset kokeiltu ym. ym. ja hyvin vörkkii.
Otin myös käyttöön sen PCV:n kahden kartan kytkimen(löytötavaratalosta n.3€ kumilla roiskevesi suojattu vipstaaki) , voi lennosta vaihtaa toisen testikartan jos jaksaa tesmiä, vaikka eiköhän dyno säätökeikka olisi oikea ratkaisu, mutta katsellaan ..




