Katteja
New member
Duke vai Duke.
Harkinnassa on KTM kesäpöristelyyn, mutta köyhän on aloitettava ns edullisista laitteista.
Syy on se että saa liikenteen bonareita kasaa (aloitus 20% ei kauheesti auta 1200€ laskusta vielä), kunnes on kohtuullisella tasolla ne ja voi päivittää esim RC8.n.
Vaihtoehtoina pyörii 390 Duke tai 690 Duke. Toinen on edullinen ja toinen vielä edullisempi.
Onko kenelläkään kokemuksia tuosta ns "intian" laitteesta.
Uutena tietenkin kun sellaisen hankkii, niin takuu auttaa joissakin asioissa.
Mutta siihen siitä ei ole apua jos tekniikan pettämisen takia rukki seisoo kesät pajalla ja talvet kotona.. edelleen mentäsiin polkrattaalla.
390:n "teho" luulisi riittävän pariksi kesäksi, jolloin saa taas silmän ja kropan toimimaa yhteispeliä kohtuudella sen verran mitä nämä laitteet vaatii kun kurvaillaan mutkateitä.
Voiman kasvaessa laittessa on suunnitelmissa ratapäivien kurvailut. No miksei sinne "mopollaki" voi mennä, ohi pääsee aina..
Harkinnassa on KTM kesäpöristelyyn, mutta köyhän on aloitettava ns edullisista laitteista.
Syy on se että saa liikenteen bonareita kasaa (aloitus 20% ei kauheesti auta 1200€ laskusta vielä), kunnes on kohtuullisella tasolla ne ja voi päivittää esim RC8.n.
Vaihtoehtoina pyörii 390 Duke tai 690 Duke. Toinen on edullinen ja toinen vielä edullisempi.
Onko kenelläkään kokemuksia tuosta ns "intian" laitteesta.
Uutena tietenkin kun sellaisen hankkii, niin takuu auttaa joissakin asioissa.
Mutta siihen siitä ei ole apua jos tekniikan pettämisen takia rukki seisoo kesät pajalla ja talvet kotona.. edelleen mentäsiin polkrattaalla.
390:n "teho" luulisi riittävän pariksi kesäksi, jolloin saa taas silmän ja kropan toimimaa yhteispeliä kohtuudella sen verran mitä nämä laitteet vaatii kun kurvaillaan mutkateitä.
Voiman kasvaessa laittessa on suunnitelmissa ratapäivien kurvailut. No miksei sinne "mopollaki" voi mennä, ohi pääsee aina..



