G
Guest
Guest
ST:ssä on tietty pystympi, aika reilustikin...muttei liikaa.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
16 litraa lukee teknisissä tiedoissa. Itse olen tankannut parhaimmillaan 17,2 litraa. Silloin kun tietokone näyttää polttoaineen olevan loppu, on yleensä tankkiin mennyt 16,8 litraa.Tankin kokonaistilavuus on 16l,nelisen litraa kun tankissa bentsiiniä jäljellä mittaristossa syttyy varoitusvalo ja ajotietokone alkaa näyttään lukemia joka pitäisi jäljellä olevalla bensamäärällä päästä. Huom,siis pitäisi ! Tosin pitää hyvin paikkaansa olen huomannut.
Kehotan koputtamaan puuta, ettei käy "EeWeeäSsät" niinkuin allekirjoittaneelle ja Köpille ainakinJollain oli ollut ajoneston kanssa ongelmia, mulla kaikki pelannut enemmänkin kuin hienosti.
Tänään piti mennä testaamaan F800S 2-päällä, mutta koeajopyörä olikin koko viikon vuokralla4. Mä vaihdoin viime vuotisen FJR:n kevyempään, eli ST:hen enkä ole katunut...
JOVVAIN....
Mistä sen näkee onko se vetorulla uutta vai vanhaa mallia?. Pikkasen häiritsee tuo nylkyttäminen,tsekkasin sen etummaisen vetorullan ja yllätys,näkyi olevan se vanhanmallinen. Vaihdetaanko se takuuseen jos asiasta valittaa ?
kiitos huippunopeasta vastaukseta! täällähän kannattaa oikeasti käydä. onko 800 ässäs mitään muuta ei toivottua tullut eteen? tuon ajoneston temppuilun näin jo tuolta aiempaa.Ja tästä näkee myös vähän, mitä se uusi on syönyt:
Ajoneston temppuilua lukuunottamatta aivan loistava peli kaikin puolin. Ei mitään negatiivista sanottavaa!kiitos huippunopeasta vastaukseta! täällähän kannattaa oikeasti käydä. onko 800 ässäs mitään muuta ei toivottua tullut eteen? tuon ajoneston temppuilun näin jo tuolta aiempaa.Ja tästä näkee myös vähän, mitä se uusi on syönyt:
Piruuttani koetin samaa, mutta otin taas pois, koska minusta tuntui etten kokenut samoin kuin sinä (paitsi mökän pienenemisen mäkin huomasin). Tarviskohan ajaa penkkiin ja oikein mitata asia?Akran pöntöstä asiaa...
Ajelin tuossa pitkälti yli 3000km pöntöllä ilman dp-killeriä ja ruuvasin sen ihan piruuttani paikkaan takas.
Mökä tietty pieneni, mutta ainakin perstuntumalla Bemusta tuli paljon pirteämpi.
Vastaa nopeammin kaasuun ja tuntuu vääntävänkin laajemmalti...jne jne...
No ei se killeri mullakaan ollu kun sen pari päivää paikassaPiruuttani koetin samaa, mutta otin taas pois, koska minusta tuntui etten kokenut samoin kuin sinä (paitsi mökän pienenemisen mäkin huomasin). Tarviskohan ajaa penkkiin ja oikein mitata asia?Akran pöntöstä asiaa...
Ajelin tuossa pitkälti yli 3000km pöntöllä ilman dp-killeriä ja ruuvasin sen ihan piruuttani paikkaan takas.
Mökä tietty pieneni, mutta ainakin perstuntumalla Bemusta tuli paljon pirteämpi.
Vastaa nopeammin kaasuun ja tuntuu vääntävänkin laajemmalti...jne jne...