Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Linkki ei pelitä.Ostakaa multa viripalikkaa kyseiseen nopottimeen.....
Oma on -04 mut käy uudempiinkin!!!
Nää on uusia ja ylimääräisiä minulle.
linkki TÄSSÄ
Justjoo. Ihan vertailun vuoksi vaikkei tonnikyykky olekaan, TM:n testissä 1 tkm ajettuna ja 40 tkm ajettuna FJR1300 antoi dynossa enemmän vääntöä ja tehoa + aika 1/4-maililla oli parempi 40 tkm ajetussa kuin uudessa. Ettei ne koneet kyllä miksikään mene ennen 100 tkm jollei pelkkää rataa aja ja huollot tehty.En ite kyllä koskis yli 30tkm ajettuihin.Paljonko kestää kilometrejä ilman remonttia kiloset sportit ihan normikäytössä? Löytyykö jostain tietoa asiasta?
Niin ja minkä kokoinen tiiviste?Kyselen tässä kaverin puolesta: Pyörä ´07 Blade 1000RR. Minkälainen tiiviste on öljypropussa. Onko erikoinen vai ihan normi kupari/alu/vast.
Olikin 12 mm.Kiitos, tää auttoi jo paljon, luultavasti joku 14 mm. Ei muuta ku penkomaan varastoa.
Joo sori. En tiedä oikei mitä oon joskus puhunu!Justjoo. Ihan vertailun vuoksi vaikkei tonnikyykky olekaan, TM:n testissä 1 tkm ajettuna ja 40 tkm ajettuna FJR1300 antoi dynossa enemmän vääntöä ja tehoa + aika 1/4-maililla oli parempi 40 tkm ajetussa kuin uudessa. Ettei ne koneet kyllä miksikään mene ennen 100 tkm jollei pelkkää rataa aja ja huollot tehty.En ite kyllä koskis yli 30tkm ajettuihin.Paljonko kestää kilometrejä ilman remonttia kiloset sportit ihan normikäytössä? Löytyykö jostain tietoa asiasta?
Mulla on uusi Z6 190/50 takana. Piirtää vaan viivaa vähänkään kylmänä vahingossa ja muutaman kerran lämpimänäkin lähtenyt vaeltamaan. Ei näitä oikein suositella voi. Toimisko vähän paremmin lämpimämmällä kelillä sitten, otin kuitenkin pilot sportit seuraavaksi sarjaksi kun halvalla sai. Eikös nekin tourinkeja oo.Niin kysymys on tässä, eli oletteko käyttäneet touring renkaita. Meneekö se perä turhan liukkaaksi?
onpa hondalla laatu tippunu mitä tuorempaan peliin mennä, jos ei kestä kuin 30tkmEn ite kyllä koskis yli 30tkm ajettuihin. Kavereilla koneet täysin palasina ollu jo siinä vaiheessa.Paljonko kestää kilometrejä ilman remonttia kiloset sportit ihan normikäytössä? Löytyykö jostain tietoa asiasta?
Et viittiny lukee sit kahta kommentia ylempää tota mun viimesintä kommenttia....onpa hondalla laatu tippunu mitä tuorempaan peliin mennä, jos ei kestä kuin 30tkmEn ite kyllä koskis yli 30tkm ajettuihin. Kavereilla koneet täysin palasina ollu jo siinä vaiheessa.Paljonko kestää kilometrejä ilman remonttia kiloset sportit ihan normikäytössä? Löytyykö jostain tietoa asiasta?.. Kyllä nyt joka vehe pitäs kestää sen 100tkm.. tietysti riippyy varmasti ajotavasta. Ja onhan blade sellanen pyörä, että yritäppä sillä nyt sitte lain puitteissa ajaa
.. Kaverilla -03 jonkun verran olen ajanu niin pakkohan sillä on ollu kokkeilla![]()
Minulla on tuossa -08 mallissa kerennyt olemaan ne vakio-Dunlop Qualifierit, Diablo Rossot ja nyt on jotkut Michelin Pilot Powerit.Mitäs renkaita olette käyttäneet näissä pyörissä? Itellä on ollut alla Pirellin Corsat, Corsa 3 ja nyt Rossot. Rossot on ollu pito/kestävyydeltään parhaat ja mieluisammat.