jazzmaster
MotOrg ry
Näillä toimenpiteillä saa ihan hyvän takaiskarin.
Tarkoitus viedä ammattilaiselle jos täällä Oulussa joku noita tekee. Käydä kattoon merkki napsia kuva, jos joku suostuu sen huoltaan ennenkö alan mitään pyörästä nyt irroittamaan
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Eli pyörä on yleisessä parkkihallissa parkkiruudussa tällä hetkellä eikä sitä kattoon ainakaan saa kii. Lähinnä siks kyselin että oisko pystyny nappaamaan iskarin veke että se on jalaksella. Hallitunkki kyllä löytyy. Mut tuentaan ei tällä hetkellä heti tule ratkaisua mieleen.
Oulun seudulla lulisi olevan tuhat ja yksi kelkkahuoltoa, jotka pystyvät perushuollot tekemään.
Minkähän painoiselle kuskille tehdasasetukset on tarkoitettu? Itse olen 80-85kg ajokamat päällä.
Tuolta https://racetech.com/ProductSearch/12/Honda/CBR929RR Fire Blade/2000 kun klikkaa "Calculate Spring Rates and Display Available Springs" ja laittaa tiedot niin antaa sopivan jousen vs. alkuperäinen. Näyttäis olevan aika löysä jousi bladessakin (0.7 kg/mm) kuten omassa kusiaisessa.
Täysin amatööri näissä hommissa. Menee mulle liian hifistelyksi, orkkis jousella mennään![]()
Pitää laittaa tehdasasetukset taakse myös kun huolto tehty ja kattoa kaverin kans niillä Partasen ohjeilla painaumat, esijännitys yms, niin ompahan sinnepäin sit säädetty. Ihan viikonloppuharrastelija tässä ollaan![]()
Kun säiliön kannen ohuen peltisuojan poistaa, niin sen alta löytyy tavallinen renkaan täyttöventtiili.
Peltiin poralla reunan läheltä reikä ja ruuvarilla väntää suojapellin pois.
Paineistukseen pieni pyöräpumppu. Bladessa olen käyttänyt 10 - 12 baarin painetta.
Huolto:
- paineen poisto
- jousen irroitus (vaatii kunnon työkalut)
- säiliön päädyn irroitus painmalla ja poistamalla lukkorengas
- öljynvaihto, ilmaus ja kasaus
- paineistus
Ei tuo homma nyt ihan noin mene, pyöräpumpulla saa vaan ongelmia aikaan, pitää saada kuivaa ilmaa tai typpeä. Paineet 9,6, 8,7 7,2 nämä on kaikki takaiskarin oikeita paineita.
Linkin takana oleva ohj. iskari kiinassa tehtyjä. Iskarilla ei tee mitään ja osa muistakin osista valu alumiinia. Eivät kestä esim. radalla ajamista, kokemusta on.
Hanki mielummi käytetty laatuiskari.