Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Valitettavan usein täristyksen syy on kieroissa jarrulevyissä, joko toinen tai molemmat levyt voi olla kieroja. Heittokellolla voi tarkistaa asian ennen, kuin ostaa uudet levyt. Levy yleensä kieroutuu epätasaisen kuumenemisen/jäähtymisen seurauksena. Syynä usein jumiva jarrumäntä.

Hyvä konsti saada paikallinen hotspot jarrulevyihin on tehdä kunnon jarrutus ja jäädä vaikka liikennevaloihin sen etujarrun varaan, palat puristaen punahehkuvia jarrulevyjä![]()
Kelluvat jarrulevyt, on suht töyläät ja vaikeet tarkistaa heittokellolla![]()
Kelluvat jarrulevyt, on suht töyläät ja vaikeet tarkistaa heittokellolla
Jatkokysymys vielä jarruasiasta.
Haittaako jos laittaa erilaiset (eri merkkiset) jarrupalat toiselle puolelle?
Motonetissä olisi hyllyssä trw ja brembon palaa tuohon bladeen, eikä hajua minkä merkkiset nuo palat on paikallaan.
Toisen puolen palat on siis reippaasti kuluneemmat kuin toisen..
Itse täristys tuntuis olevan pois ainakin reilun satasen jarrutuksista eli ensiapu saattoi auttaa
itse olen kyllä vaihtanut kaikki palat aina kerralla.Staattoriongelmalta kuulostaa mutta jos akussa on 12,6V, niin ei koko pyörän pitäisi olla pimeä.
Pyörä pimenee kun jännite tippuu alle kymmenen voltin noin karkeasti, pyörästä riippuen.
Jos akussa on 12,6V, niin kaiken pitäisi yhä toimia.