SLP
New member
Voi saatana, oliskohan pitänyt vähän perehtyä taas ensin! Haha! 
Pikaisella laskutoimituksella jarrujen hydrauliseksi suhteeksi tulee uudella pääsylinterillä 11.28, kun optimituntuma saadaan jonkun mielestä suhteella 27 ja alle 23 on jo ilmeisesti huono. Alkuperäisellä 14mm pääsylinterillä suhde oli 20.78 ja optimi saavutettaisiin noin 12mm pääsylinterillä. Sillälailla.
Optimi tosiaan voitaisiin saavuttaa myös lisäämällä jarrusatuloiden pinta-ala nykyisestä 3196 mm2 -> 7651 mm2 eli yli tuplata mäntien pinta-ala.
Tänäänkin opittiin ja mentiin yhdessä eteenpäin
Pikaisella laskutoimituksella jarrujen hydrauliseksi suhteeksi tulee uudella pääsylinterillä 11.28, kun optimituntuma saadaan jonkun mielestä suhteella 27 ja alle 23 on jo ilmeisesti huono. Alkuperäisellä 14mm pääsylinterillä suhde oli 20.78 ja optimi saavutettaisiin noin 12mm pääsylinterillä. Sillälailla.
Optimi tosiaan voitaisiin saavuttaa myös lisäämällä jarrusatuloiden pinta-ala nykyisestä 3196 mm2 -> 7651 mm2 eli yli tuplata mäntien pinta-ala.
Tänäänkin opittiin ja mentiin yhdessä eteenpäin

Periksi en anna ja hommasin jo uudet tarratkin, mutta tankki pitää kattella. No käyttöönhän me tuo mopo saadaan "väärällä" tankillakin. Jos kuitenkin joku tätä lukeva tietää mistä tankin mahdollisesti saisi, niin kiitollisena otetaan infoa vastaan. 

Pyörä on väärin päin.
Jossain vaiheessa muistaaksnei keulassa tuntui tärinää kallistuksesssa, mietin että nytkö se pito muka karkaa enkä siinä karusellia kruisaillessani keksinyt että miksi se niin tekisi, niin jatkoin ajoa normaalisti.