Tuo sähköjen totaalinen häviäminen kuulostaa oudolta... Jossei akunliitännöistä löydy löysää, ja sulakkeet on kunnolla kiinni, niin kuulostaa dealerin murheelta. Kylmänä ei kaasuun pidäkään koskea, kuten ei startatessakaan. Kannattaa antaa käydä tyhjäkäynnillä ainakin jonnekin n.50 asteeseen. Mulla saattaa joskus sammua hetken lämmettyään, mut lähtee heti uudestaan käyntiin.
Uutena mulla stumppas lämpimällä ilmalla (yli 20 astetta) joskus liikennevaloihin tullessa, ja kylmänä oli käynnistyminen kovin vaivalloista. Sain ennen ensimmäistä huoltoa takuuseen päivitetyn moottorinohjainyksikön, jonka myötä molemmat pulmat poistuivat. Olettaisin tosin, että uusissa peleissä on suoraan päivitetty versio tuosta mystisestä laatikosta.
Nyt on noin 24 tonnia mittarissa ja viimetalvisen huollon jäljiltä pelailee edelleen mainiosti ja nopeusrajoitukset on kaikki liian alhaisia joka paikassa. Etujarrut rupes viime kesänä ravistamaan, ilmeisesti levy kulunut epätasaisesti. Harmi, sitä ei saa takuuseen, eli ens talvena pitänee hommata uudet levyt. Kyllä sen kanssa voi elää, vaikkakin liikennevaloihin hiljalleen tullessa on ärsyttävää, kun pyörä loikkii... Kovassa menossa eka jarrutus on aika täristävä, sen jälkeen tasoittuu melko lailla. Levyissä ei silmämääräisesti tarkasteltuna näy mitään poikkeavaa. Viime kesänä tosin Alastaron jäljiltä väri oli vähän muuttunut, mutta hei, ne on brembot, kyllä niiden pitäisi kestää kaikki, mitä katukuski pystyy niille antamaan.
Noniin, sitten takaisin ratsun selkään kuluttamaan uusiutumattomia luonnonvaroja.