määhulluvai
New member
Käännetäänpä asia toisinpäin.Noh, ei se väärin ole jos ei omia oikeuksiaan tiedä ja tajua niiden nojalla korvauksia pyydellä. Mun mielestä se on vaan tyhmää.Kyllä!! Juurikin näin tekisin! Koska ymmärrän sen asian, että tulen AINA vapaalle ajoharjoitteluvuorolle omalla vastuullani.Nuolisitko haavasi ja keräilisit kiltisti romusi kärryyn jos kilauttaisin sun päälle ajoharjoittelussa? Tuskin...
Voisin tietysti tulla vähän aukomaan päätäni sinulle, mutta korvauksia en pyytäisi!
Mitäpä jos olisit tuossa Ollin mainitsemassa tapauksessa halvaantunut? Et edelleenkään tulisi pyytelemään korvauksia, vaan nuolisit haavasi itse ja maksaisit omat kuntoutuksesi yms itse?
Omalla vastuulla näissä tapauksissa tarkoitetaan hiukan eri asiaa kuin miten olet sen näemmän ymmärtänyt.
Jos sinulle ja jollekkin kanssakilpailijalle tapahtuu kilpailuissa törmäys ja sinulle tai pyörällesi käy jotain. Menetkö itse tässä tilanteessa vaatimaan vastapuolelta korvauksia?
Minun osaltani ei aiheesta enään yhtään enempää! Jotkut tuntuu imasevan aikas lujaa hernettä nenään!