Vmatti
Total Domination
Tollahan ajaa vielä koko kesän näitä pk-ajeluita
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tollahan ajaa vielä koko kesän näitä pk-ajeluita
Kaikki PK-ajot on aina kulkenu lähellä Suvirantaa![]()
voi olla että hattara joutuu passaa, kun iski möksäkeikka sukulaisiin![]()
ellei sitten reitti kulje läheltä suvirantaa..?![]()
Kaikki PK-ajot on aina kulkenu lähellä Suvirantaa![]()
Ei oo koskaan oltu 56 min. kauempaa...![]()
Juu, onnittelut.Joutuu/pääsee/menee papin eteen seuraavana päivänä, joten pahoin pelkään, ettei järjestelyiden keskeltä ehdi Peekoilemaan. Tai eihän sitä tiedä..![]()
No ilman muuta, tottakai, ehdottomastiEhkäpä pääsen osallistumaan kyseiseen ajoon, jos hyväksytään pirkkalan suunnasta tällänen naikkonen![]()
Mutta suuri "Ehkä"
Viime kaudella meni 4 takarengasta sekä 2 eturengasta. Rauhallisesti ajelin. Tällä kaudella Metzlerin Z6 Interact on kyl kestäny ihmeen kauan, nyt 9 tkm takana. Jos tälle kesää pääsis vain 2 takarenkaalla, niin voin säästää rengas rahat vaikka sakko kassaanJoo..tota..
Tää ei oo henk.koht. kellekään MUTTA![]()
Jos rahhoo onnii ettei paskalle taivu, paha se on istuu
moponkaan päällä.![]()
Toisaalta.... välillä ihmetyttää kuinka moni valittelee, että
kumi sileenä kumi sileenä... joku kauppa kiinni... tulossa tulossa mutta kestää...
...ja mistä sitten on kyse?
...montako tagagummia palaa kaudessa.... jos ei ihan
tarkoituksella sulata niitä parkkikselle?
...mikä sitten loppujen lopuksi on se "saldo" joka erottaa tuon
kaiken valittamisen kuminpuutteesta / että marssii kauppaan
ja sano: Ma osta uks musta pööre gummi mun mopo!
Kui pal kauhiast se vuosikulu sit mahta nousta tol pelil?
Mahtaako tuo raha sitten mennä ihan huomaamatta sormien välistä helvetin monessa muussa yhteydessä?
Että vähän on mopon kumi kun viinakin.
Kun mieli oikein tekee... aina saa ja koskaan ei ole liian kallista...![]()
Kun tuota sun gummia tarkemmin katsoo, siinä on ihan selvät kulumisen merkit liian pienestä paineesta. Kuluu keskeltä ja reunoilta, kuten "luttero" rengas kuluu...
Peeveli. Kyllä minä ne kohdilleen laittelin (2.1bar) jokin aika takaperin, mutta kunhan ei kohdalle olisi sattunut perinteinen "ehjä" huoltsikan mittari. Täytyypä tsekata, vaikka aika sama se nyt kun noin valmis kumi on.Kun tuota sun gummia tarkemmin katsoo, siinä on ihan selvät kulumisen merkit liian pienestä paineesta. Kuluu keskeltä ja reunoilta, kuten "luttero" rengas kuluu...
Paljonko sulla on paineet siellä takana?
Kuullostaa kovin pienille paineille tuo 2,1 ja varsinkaan jos se ei sitä sit olekaan...Peeveli. Kyllä minä ne kohdilleen laittelin (2.1bar) jokin aika takaperin, mutta kunhan ei kohdalle olisi sattunut perinteinen "ehjä" huoltsikan mittari. Täytyypä tsekata, vaikka aika sama se nyt kun noin valmis kumi on.
Onhan se silti kivempi oikeilla paineilla ajella![]()
Onpa pienet paineet! Mm. Hondaan suositellaan eteen 2.5 ja taakse 2.9. Mulla on tourinki hommeleissa vielä 0.5 lisää noihin paineisiin; KYLMÄNÄ tietty!Peeveli. Kyllä minä ne kohdilleen laittelin (2.1bar) jokin aika takaperin, mutta kunhan ei kohdalle olisi sattunut perinteinen "ehjä" huoltsikan mittari. Täytyypä tsekata, vaikka aika sama se nyt kun noin valmis kumi on.Kun tuota sun gummia tarkemmin katsoo, siinä on ihan selvät kulumisen merkit liian pienestä paineesta. Kuluu keskeltä ja reunoilta, kuten "luttero" rengas kuluu...
Paljonko sulla on paineet siellä takana?
Onhan se silti kivempi oikeilla paineilla ajella![]()