Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Voiman välittäjä on öljynpaine ja käsky tulee ECUsta, en muista enää mitä noiden välissä on. Kaivamalla tietysti selviäisi.
2019 mallissa 207hp, 197kg.
Itse tykkään varsinkin tuosta äänenvaimentimesta joka on yllättävän pieni ja siro!
Saksalaiset sivut.
![]()
Ja tossahan ei taida juuri mitään painon säästöä tulla jos pelkän sliparin vaihtaa.Änkkäri ekana vaihtoon ja Akra tilalle, niin pyörä on kuin uudesti syntynyt.
Ja tossahan ei taida juuri mitään painon säästöä tulla jos pelkän sliparin vaihtaa.
![]()
Niinkuin olen aikaisemmin todennut...,katalysaattorin oikea paikka on autotallin takanurkassa....
Tässä supervanhoja kuvia ja detaileja, mutta mitäs tuolla pakoputkiston etuosassa olevalla servolla säädetään? Tasausputkia auki ja kiinni joo, mutta mitä hyötyä siitä on?
Ja kattelin, että katalysaattorit on ennen sitä isoa möhköä. Onko möhkö ainoastaan ääntä vaimentamassa?
![]()
https://newatlas.com/s1000rr-bmw-review-first-ride-test/13548/#p106563

Taaempi läppä luultavasti äänien takia.
Tasausputkia auki ja kiinni joo, mutta mitä hyötyä siitä on?

Tarkoitat vamaankin täyskaasuvetoja/ huipputehoja?No niin.... Jälkimmäinen läppä on ainoastaan aktiivinen äänenvainennin. Testattu dynossa. Käyrästössä oleva yrittää sekoittaa paremmin virtauksia. MUTTA... Kunnon full system pesee noi kummatkin oikeesti hienosti. Ainakin kolmessa edellisessä korimallissa.
Tarkoitat vamaankin täyskaasuvetoja/ huipputehoja?
Noi pakosarjojen välillä olevat läpät ei ole tarkoitettu siihen.
Kuvittelisin että vajaalla kaasunvirtauksella noilla läpillä on paljon suurempi merkitys kuin suuremmilla kaasunvirtauksilla?No itseasiassa noilla muutetaan efektiivistä primäärin pituutta pakosarjassa, joten toimivat suurella todennäköisyydellä kaasunasennosta riippumatta.
Tarkoitat vamaankin täyskaasuvetoja/ huipputehoja?
Noi pakosarjojen välillä olevat läpät ei ole tarkoitettu siihen.
Sattuisko löytymään samassa dynossa ajettuja käppyröitä esim 50% kaasulla vakiona, vs, akrr/arrowlla säätöineen?Nooh, akra/ arrow putkistot toimivat kit softalla säädettynä huomattavasti paremmin kaikilla kaasun asennoilla kuin vakio. Siitä on ihan dynotulostetta ja ajotuntumaa. Kaikilla kolmella ekalla korimallilla. Putkistoina bmw-akrapovic ja Arrow sillä 65mm yhteellä. Noin 1150-3500 rpm voi olla laiskempi. Ehkä.
Nooh, akra/ arrow putkistot toimivat kit softalla säädettynä huomattavasti paremmin kaikilla kaasun asennoilla kuin vakio. Siitä on ihan dynotulostetta ja ajotuntumaa. Kaikilla kolmella ekalla korimallilla. Putkistoina bmw-akrapovic ja Arrow sillä 65mm yhteellä. Noin 1150-3500 rpm voi olla laiskempi. Ehkä.