Nyt ajeltu muutama sata km. Tosiaan mulla oli pitkä tauko ja ajokokemusta ei muutenkaan hirveästi. Mutta äkistään hyvä pyörä. Pyörä on vakaa ajaa ja jousitus jämäkkä. Kevyt venkslata parkkipaikoilla. Mutta yksi äärettömän ärsyttävä piirre tässä on eli pyörällä ajo on nykivää rauhallisessa ajossa. Oisko kyseessä sit kaasun joku ON/OFF omituisuus. Katkooko polttoaineen syöttöä vai mitä. Edelliset pyörät meni huomattavasti sivistyneemmin ja ilman nykimistä. Tätä taitaa olla tämän pyörän ja vuosimallin ominaisuus eikä sille taida huolto voida mitään? Oliko foorumilla kellään vastaavaa?
Eipä taida "virallista pilkkua nusasemalla" saada hienoa pyörää arvoiseensa tikkiin.
Jokaisen on vaan omalta kohdaltaa mietittävä, ajaako pitkän takuuajan "ihan perseestä" olevalla
kaasuvasteella normiajossa..... joka pyyhkäisee oikeastaan roskikseen koko hienon laitteen.
Jos tuohon kaasuvasteeseen kiinnittää huomion, homma vaan alkaa syömään ihmistä enemmän
ja enemmän vaikka kuinka koittaisi itselleen muuta väittää

.
Toisaalta..... kun "tyttökin tekee tavarallaan mitä haluaa"..... oli isipappa mitä mieltä tahansa, niin
mikä ihme siinä sitten kuitenkin on, ettei iso mies tee mopolleen mitä haluaa.... takuusedän
sormenheristelystä huolimatta?

.
"Riskianalyysi / riskinhallinta

. Miten ja millä todennäköisyydellä homma menee vihkoon.... ja miksi?
Takuun alaisen Japsipyörän asiallinen säätömuutos taitaa olla yhtä valtava riski konkretisoitumisen
suhteen kuin kävely tien yli aamuyön tunteina "punaisia päin" keskellä tyhjää kahden kilometrin suoraa.....
avoimella pellolla.
En tosiaan kehoita, enkä käske, mutta usein yllättää itsensä ihmettelemästä kuinka usein ja isosti
ihmiset eri yhteyksissä kiusaavat itseään hulluuden partaalle "periaatteen edessä"......
asioilla joiden pieni ja käytännössä lähes riskitön "säätäminen" tuo melkein samanlaisen
helpotuksen elämään kuin hillittömästä kusihädästä pääseminen

.