Ghostrider
MotOrg ry
Mulla taitaa olla tollanen kirkas Ebay-tuplakupla ylimääräisenä. Sen saa kahta Sisu-askia vastaan
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mulla taitaa olla tollanen kirkas Ebay-tuplakupla ylimääräisenä. Sen saa kahta Sisu-askia vastaan
Seiska Skidmaxilla https://www.instagram.com/p/CAA4HPTHX4S/
Keskikaljan ja tumman rommin turvottamat posket mahtuvat hienosti taakse![]()
Ja niinhän siinä kävi, että puhuin läpiä päähäni, ei mulla tollasta pleksiä ollut tallessa. Ilmeisesti toi oli mopossa kiinni silloin myydessä, vaikka muistelin orkkispleksillä mopon myyneeni... Mutta tollanen kusenkeltainen Puigin tuplakupla olis, samalla hinnalla irtoaisi tuokin.Mä koitan tänään käydä tallilla kaivelemassa ja varmistamassa että pleksi on tallessa![]()

Helppona tuli mieleen tyhjäkäyntiruuvi. Jos on jostain syystä tyhjäkäynti liian matala. Englanniksi throttle idle speed / adjustment.
Toihan ei tee muuta kuin avaa aavistuksen läppiä isommalla kääntäen, eli pitäisi käynnistyä "vähän" kaasua avaamalla. Mutta jos ei, niin ei toi tyhjäkäyntipuoli taida paljoa soppaa syöttää.
Tuo tankin korvausilman tukkeentuminen on aika hyvä pointti. Sen katsoisin myös helppona vaihtoehtona.
Päivää! Pitäs jarrut huoltaa, 05 vm, kerran jo sen tehnyt niin nytten aattelin vaihtaa myös uudet tiivisteet ym. Etusatulat kyseessä ja ehkä samalla etupääsylinterin korjaussarjakin. Vaihdoin teräspunokset vuosi sitten, mutta silti tuntuu vähän kumimaiselta?
Oisko kuitenkin paras tapa päivittää jarrut paremmiksi vaihtamalla sopivat 10r:n tilalle? Tai uudemman 6r:n (07-08??) Meneekö nuo kuinka kivuttomasti? Mitä pitäis huomioida?![]()
Onko toinen letku ylhäältä alas vai satulasta satulaan?Vaihdoin teräspunokset vuosi sitten, mutta silti tuntuu vähän kumimaiselta?