• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Fireblade

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja dreamer
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Lakkiais viikonloppuna Padasjoella tein tuttavuutta variksen kanssa.
Vauhtia n.85-90km/h, oli auto edessä ja takana.

08072008048.jpg

Se oli 600€ reikä

Varikset ovat vapaata riistaa tätänykyjään.

Miten saa molemmat lamput palaamaan 1000rr:ssä? Nyt toinen toimii lyhyenä, toinen pitkänä. Olisi vaan hienomman näköstä, jos molemmat palaisi, eikä tietämättömät aina sanoisi "sulla on toinen lamppu palanu"!
Noihin olen vastannut, että viimeks eilen tarttin pitkiä, jotta on se silloin palanut vaikka juuri nyt ei palakaan.
wink.gif

Perskules !
Tuli just hommattua eilen tumma Puigin tupla.
Ja nyt huomasin tämän :
"mopo sopivassa kulmassa siten, että aurinko pääsi paistamaan suoraan takaa, niin eikös mittariston yläreunaan ollu sulanut sellanen pieni monttu. Kyseessä siis 07 ja Puigin tumma tuplakupla"
crazy.gif

Onko kyseinen 'ongelma' vain ja ainoastaan mustalla/värillisillä plekseillä vai polttaako auringonvalo suurennuslasin tavoin myös kirkkaan kuplan läpi ?

Kokemuksianne kyselee nimimerkki -
'en kyllä p..kele mittaritaulua ala polttamaan...'
nixweiss.gif

Mulla on kans puigin tuplakupla, mutta onneks tänä kesänä ei paista aurinko, niin ei pääse mittaristo sulamaan  
buttrock.gif

Mulla on kans puigin tuplakupla, mutta onneks tänä kesänä ei paista aurinko, niin ei pääse mittaristo sulamaan  
buttrock.gif
Niin mäkin luulin.. sen ainoan kerran kun paistoi, niin olin parkannut pyörän normaalista poikkeavaan asentoon.

Vois olettaa, että tota sulamista ei pääsisi tapahtumaan kirkkailla plekseillä, kun ne ei niinkään heijasta sisäänpäin.
Tuolla on enemmänkin keskustelua noista sulavista mittareista:klick

Miten saa molemmat lamput palaamaan 1000rr:ssä? Nyt toinen toimii lyhyenä, toinen pitkänä. Olisi vaan hienomman näköstä, jos molemmat palaisi, eikä tietämättömät aina sanoisi "sulla on toinen lamppu palanu"!

Jos tämä operaatio ei vaadi sähkömiehen koulutusta niin voisi toteuttaa. Muutamia rr:iä oon nähny tuplavaloilla, hyvälle on näyttäny ja haluun itekki...
Eikai oikein mitenkään järkevästi, kun umpioiden heijastimet on erilaiset. Yks vaihtoehto on asentaa tollanen mokkula, joka pudottaa jännitettä pitkästä valosta lyhyiden ollessa päällä ja pitkillä palaa normaalisti. Toinen vähän hankalampi on hankkia muistaakseni jenkkimallin umpio vasemmalle puolelle, niin saa molempiin lyhyet, mut sit ei tietenkään pitkiä saa käyttöön enää ollenkaan.

-96 Blade ravistaa kun etujarrulla jarruttaa voimakkaasti. Kuulemma merkin ominaisuus?? Onko kenelläkään kokemusta?

Mistä sais MRA tuplakuplaa sopuhintaan?

Nonniin. Tänään tuli uusi blade talliin. Pikkusen harmittaa, että pitää olla vielä tänään töissä
sad_orig.gif

sanoi:
Mulla auttoi pyörän laakereiden vaihto tuohon samaan ongelmaan. Toisen puolen laakeri oli täysin kuiva ja väljä.

Joo etu laakerithan ne on. Täytyy vaihtaa tänään. Katotaan miten käy.

Onko kukaan keksinyt miten tuon uuden mallin alakate lähtee irti? Klipsuttimien irrottaminen sivukatteista osottautui ylivoimaiseksi tehtäväksi. Ohjekirjan kuva ja ohjeet irroitusprosessista on lähinnä surkuhupaisaa

nixweiss.gif

Jos tämä operaatio ei vaadi sähkömiehen koulutusta niin voisi toteuttaa. Muutamia rr:iä oon nähny tuplavaloilla, hyvälle on näyttäny ja haluun itekki...
Eikai oikein mitenkään järkevästi, kun umpioiden heijastimet on erilaiset. Yks vaihtoehto on asentaa tollanen mokkula, joka pudottaa jännitettä pitkästä valosta lyhyiden ollessa päällä ja pitkillä palaa normaalisti. Toinen vähän hankalampi on hankkia muistaakseni jenkkimallin umpio vasemmalle puolelle, niin saa molempiin lyhyet, mut sit ei tietenkään pitkiä saa käyttöön enää ollenkaan.
Oisko se toinen umpio hyvä hommata lontoosta ku on toisen puoleinen liikenne ja pitää valot suunnata toisin päin?

sanoi:
-96 Blade ravistaa kun etujarrulla jarruttaa voimakkaasti. Kuulemma merkin ominaisuus?? Onko kenelläkään kokemusta?

Etupään laakerien vaihto auttoi. Osat 25€ Stormilta ja työ 68€ Rikulla  
biggrin.gif

Oisko se toinen umpio hyvä hommata lontoosta ku on toisen puoleinen liikenne ja pitää valot suunnata toisin päin?
Varmistelin tota lamppujuttua ja se on silleen, et EU-malleissa on lyhyt oikealla ja sit noissa US ja Japanin versioissa on taas lyhyt vasemmalla.

vaihdoin muutama päivä sitten pyörää ja huomasin tänään että omasta 954:sta putkessa olevasta laippa säätimestä otettu vaijerit irti.. liekkö minkälainen vaikutus tehoihin? tai minkähän takia yleensä otettu pois käytöstä, vai liekkö sitten romuna.. pyörään vaihdettu slipari, ei koko putkea

Onko porukalle ehtinyt kertymään kokemuksia mikä täyssynteettinen öljy toimis tossa uudessa bladessa hyvin? Asettaakos tuo luistokytkin jotain muita erikoisvaatimuksia öljylle kuin ohjekirjassa mainitut speksit? Bikeworldista ei liikene muuta tietoa kuin, että älä vaihda itse öljyjä ja jos vaihdat niin käytä Hondan omaa...
tounge.gif

Back