Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Noihin olen vastannut, että viimeks eilen tarttin pitkiä, jotta on se silloin palanut vaikka juuri nyt ei palakaan.Miten saa molemmat lamput palaamaan 1000rr:ssä? Nyt toinen toimii lyhyenä, toinen pitkänä. Olisi vaan hienomman näköstä, jos molemmat palaisi, eikä tietämättömät aina sanoisi "sulla on toinen lamppu palanu"!
Samaa vikaa on raportoitu useilla merkeillä, niin mopon kuin tuplakuplankin.Onko kyseinen 'ongelma' vain ja ainoastaan mustalla/värillisillä plekseillä vai polttaako auringonvalo suurennuslasin tavoin myös kirkkaan kuplan läpi ?
Niin mäkin luulin.. sen ainoan kerran kun paistoi, niin olin parkannut pyörän normaalista poikkeavaan asentoon.Mulla on kans puigin tuplakupla, mutta onneks tänä kesänä ei paista aurinko, niin ei pääse mittaristo sulamaan![]()
Eikai oikein mitenkään järkevästi, kun umpioiden heijastimet on erilaiset. Yks vaihtoehto on asentaa tollanen mokkula, joka pudottaa jännitettä pitkästä valosta lyhyiden ollessa päällä ja pitkillä palaa normaalisti. Toinen vähän hankalampi on hankkia muistaakseni jenkkimallin umpio vasemmalle puolelle, niin saa molempiin lyhyet, mut sit ei tietenkään pitkiä saa käyttöön enää ollenkaan.Miten saa molemmat lamput palaamaan 1000rr:ssä? Nyt toinen toimii lyhyenä, toinen pitkänä. Olisi vaan hienomman näköstä, jos molemmat palaisi, eikä tietämättömät aina sanoisi "sulla on toinen lamppu palanu"!
Jos tämä operaatio ei vaadi sähkömiehen koulutusta niin voisi toteuttaa. Muutamia rr:iä oon nähny tuplavaloilla, hyvälle on näyttäny ja haluun itekki...
Ei kauaa mennyt siitä kun speksejä kyselit... Onnea uudelle pyörälle! Minkä värisen otit?Nonniin. Tänään tuli uusi blade talliin. Pikkusen harmittaa, että pitää olla vielä tänään töissä![]()
Joo mitä sitä turhaan vatvomaanEi kauaa mennyt siitä kun speksejä kyselit... Onnea uudelle pyörälle! Minkä värisen otit?Nonniin. Tänään tuli uusi blade talliin. Pikkusen harmittaa, että pitää olla vielä tänään töissä![]()
Vielä tämä viikko töissä, sit alkaa hyvät säät...
Levyjen niitit jumissa? Ohjauslaakerien kunto? Noista on ainakin hyvä lähteä purkamaan tota ongelmaa.-96 Blade ravistaa kun etujarrulla jarruttaa voimakkaasti. Kuulemma merkin ominaisuus?? Onko kenelläkään kokemusta?
Mistä sais MRA tuplakuplaa sopuhintaan?
Mulla auttoi pyörän laakereiden vaihto tuohon samaan ongelmaan. Toisen puolen laakeri oli täysin kuiva ja väljä.-96 Blade ravistaa kun etujarrulla jarruttaa voimakkaasti. Kuulemma merkin ominaisuus?? Onko kenelläkään kokemusta?
sanoi:Mulla auttoi pyörän laakereiden vaihto tuohon samaan ongelmaan. Toisen puolen laakeri oli täysin kuiva ja väljä.
Oisko se toinen umpio hyvä hommata lontoosta ku on toisen puoleinen liikenne ja pitää valot suunnata toisin päin?Eikai oikein mitenkään järkevästi, kun umpioiden heijastimet on erilaiset. Yks vaihtoehto on asentaa tollanen mokkula, joka pudottaa jännitettä pitkästä valosta lyhyiden ollessa päällä ja pitkillä palaa normaalisti. Toinen vähän hankalampi on hankkia muistaakseni jenkkimallin umpio vasemmalle puolelle, niin saa molempiin lyhyet, mut sit ei tietenkään pitkiä saa käyttöön enää ollenkaan.Miten saa molemmat lamput palaamaan 1000rr:ssä? Nyt toinen toimii lyhyenä, toinen pitkänä. Olisi vaan hienomman näköstä, jos molemmat palaisi, eikä tietämättömät aina sanoisi "sulla on toinen lamppu palanu"!
Jos tämä operaatio ei vaadi sähkömiehen koulutusta niin voisi toteuttaa. Muutamia rr:iä oon nähny tuplavaloilla, hyvälle on näyttäny ja haluun itekki...
sanoi:-96 Blade ravistaa kun etujarrulla jarruttaa voimakkaasti. Kuulemma merkin ominaisuus?? Onko kenelläkään kokemusta?
Varmistelin tota lamppujuttua ja se on silleen, et EU-malleissa on lyhyt oikealla ja sit noissa US ja Japanin versioissa on taas lyhyt vasemmalla.Oisko se toinen umpio hyvä hommata lontoosta ku on toisen puoleinen liikenne ja pitää valot suunnata toisin päin?Eikai oikein mitenkään järkevästi, kun umpioiden heijastimet on erilaiset. Yks vaihtoehto on asentaa tollanen mokkula, joka pudottaa jännitettä pitkästä valosta lyhyiden ollessa päällä ja pitkillä palaa normaalisti. Toinen vähän hankalampi on hankkia muistaakseni jenkkimallin umpio vasemmalle puolelle, niin saa molempiin lyhyet, mut sit ei tietenkään pitkiä saa käyttöön enää ollenkaan.Miten saa molemmat lamput palaamaan 1000rr:ssä? Nyt toinen toimii lyhyenä, toinen pitkänä. Olisi vaan hienomman näköstä, jos molemmat palaisi, eikä tietämättömät aina sanoisi "sulla on toinen lamppu palanu"!