kake1969q
rottakone
tuohon kylmänä 3-pytyllä käyntiin seuraava lääke, joka auttoi oman zetorin täysin vastaavaan "vikaan":
todennäköisesti yhden pytyn tyhjäkäyntisuutin/kanava tukkoinen. pistin kaasarit osiin ja putsauksien jälkeen uusin tyhjäkäyntisuuttimet. suutin koko 38. siis todella pieni reikä. Nyt kun kyseessä vanha pyörä meinaa kuluneita suuttimia. pieni reikä kuluessaan ja pykiintyessään sotkee bensan virtausta siinä määrin, että pytty ei saa sille kuuluvaa ainetta. samalla säädin tyhjäkäynnin seosruuveja. oli 2 kierrosta, nyt 2,5 kierrosta. tämä kompensoimaan kuluneita läppiä ja muita vanhojen kaasareitten ominaisuuksia
Pyörään tuli kivasti vääntöö alarekisteriin, ja kone käynnistyy kaikilla pytyillä kylmänä. motti käy tyhjäkäyntiä siististi "zetorimaiseen tyyliin"
kulutus nousi 5,5 litraan todennäköisesti noitten seosruuvien aukaisun myötä, mutta eloa tuli kyllä alarekisteriin säädön myötä merkittävästi. enään ei ole niin pahaa buustia 7000rpm jälkeen, vaan voimaa tulee alhaalta asti enemmän
todennäköisesti yhden pytyn tyhjäkäyntisuutin/kanava tukkoinen. pistin kaasarit osiin ja putsauksien jälkeen uusin tyhjäkäyntisuuttimet. suutin koko 38. siis todella pieni reikä. Nyt kun kyseessä vanha pyörä meinaa kuluneita suuttimia. pieni reikä kuluessaan ja pykiintyessään sotkee bensan virtausta siinä määrin, että pytty ei saa sille kuuluvaa ainetta. samalla säädin tyhjäkäynnin seosruuveja. oli 2 kierrosta, nyt 2,5 kierrosta. tämä kompensoimaan kuluneita läppiä ja muita vanhojen kaasareitten ominaisuuksia
kulutus nousi 5,5 litraan todennäköisesti noitten seosruuvien aukaisun myötä, mutta eloa tuli kyllä alarekisteriin säädön myötä merkittävästi. enään ei ole niin pahaa buustia 7000rpm jälkeen, vaan voimaa tulee alhaalta asti enemmän
Viimeksi muokattu:




